• Äldre 30 Jan 18:16
    2889 visningar
    4 svar
    4
    2889

    Ha på sig brudklänningen på restaurangen?

    Hej!
    Nu i påsk så åker jag till New York för att gifta mig. Det blir vigsel i central park med 10 gäster och några timmar senare ska vi alla på en restaurang som heter Robert som ligger uppe i museum of art. Nu undrar jag om jag kan/ska ha brudklänningen på mig på middagen på kvällen? känns lite konstigt kanske att gå ut och äta i den, men å andra sidan så vill jag ju ha den på mig så mycket som möjligt Glad
    Tacksam för tips och kommentarer.
    Hälsningar Helena

  • Svar på tråden Ha på sig brudklänningen på restaurangen?
  • Äldre 30 Jan 22:05
    #1

    Så klart du ska!

  • Äldre 31 Jan 12:38
    #2

    Det beror ju helt och hållet på vad det är för modell.

    Har man en prinsessbakelse till klänning, så kan det nog vara smidigare att ha en annan, lättare klänning till middagen/festen.

    Fast det avgör ju du. :)

  • Äldre 31 Jan 15:26
    #3

    Tack för era kommentarer :)
    Klänningen är ingen riktigt gräddbakelsekreation med glitter och tyll, den är ganska lik den som vår kronprinsessa hade, så den är ju inte helt diskret heller. .
    Men jag ska nog ha den på mig hela dagen och kvällen Drömmer

  • Äldre 31 Jan 19:15
    #4

    Ja, men en sådan kan man ju till och med svänga sina lurviga i. Tycker absolut att du ska ha den på dig under middagen/festen. Sedan skadar det ju inte att ha en extra reservklänning med sig. Man vet ju aldrig vad kvällen har att bjuda på, så att säga.

    Har du också ett långt släp som hon hade? Går det att ta av? Tänker att det kan vara skönt att slippa tre damer till inne på toaletten, om du förstår hur jag menar?

Svar på tråden Ha på sig brudklänningen på restaurangen?