• Äldre 23 Nov 13:57
    5885 visningar
    10 svar
    10
    5885

    Bröllop i umeå!

    Hej,

    Jag är i behov utav tips på festlokaler i Umeå. Även andra tips för vinterbröllop välkomnas! Hjärta

  • Svar på tråden Bröllop i umeå!
  • Äldre 23 Nov 15:16
    #1

    Hej!
    Jag har dessvärre inget tips om festlokal eftersom jag inte "kan" Umeå, men däremot hade vi själva ett vinterbröllop nyårsaftonen 2014 och har kvar en del dekorationer och annat som jag gärna säljer vidare om något är av intresse? Har bl.a. vita pompoms, vita stolsband, vita fleecefilar som vi hade som stolsöverdrag, gnistrande stenar på ståltråd, blandade avecglas (vintage), vit långkalsong/tights i merinoull med spets i nederkant, strl L (perfekt under klänningen en kall vinterdag )
    Hojta till om du vill se bilder.
    Lycka Till med ert bröllop!
    / Camilla

  • Äldre 23 Nov 16:40
    #2

    Hej Millis73

    Det lät mycket intressant, skulle du kunna skicka lite bilder till mig på dekorationen. Jätte snällt!

    Erika.berggren@hotmail.com

  • Äldre 23 Nov 20:34
    #3

    Hej igen,
    jag skickar gärna bilder men jag är borta på jobb tills fredagkväll och har bilderna hemma i datorn. Tror kanske att jag har nån bild på stolsdekoren som jag kan skicka nu ikväll. Hoppas det är OK om jag skickar fler bilder på det andra i helgen?
    / Camilla

  • Äldre 24 Nov 06:45
    #4

    Hej

    Absolut, skicka när du har möjlighet.

    Tack så mycket :)

  • Äldre 24 Nov 07:24
    #5

    Beror ju på hur mycket ni vill ordna själva och inte...
    Vi var på Officersmässen, REX lokaler på I20, HUR nöjda som helst med dem, Anders är riktigt hjälpsam. Sen finns Sävargården på Gammlia, Baggböleherrgård (har jag för mig att den heter), 5 knop, Fabriken, Druidgården...finns ännu fler som är lite utanför stan också...

  • Äldre 5 Jan 16:37
    #7

    Tack så mycket! Vi har nu hittat vår lokal :)

  • Äldre 6 Jan 21:17
    #8

    Var blev det Ikaz? När tänker ni gifta er? Vi funderar också på vinterbröllop :)

  • Äldre 17 Jan 13:43
    #9

    Hej Madbe,

    Vi kommer att gifta oss den 6jan i Tavelsjö, svedjan ett litet kapell som rymmer ca 100p sedan hålls middagen i festlokalen som ligger intill.

    Men så trevligt, när ska ni gifta er? :)

  • Äldre 20 Jan 07:30
    #10
    Ikaz skrev 2016-01-17 13:43:43 följande:

    Hej Madbe,

    Vi kommer att gifta oss den 6jan i Tavelsjö, svedjan ett litet kapell som rymmer ca 100p sedan hålls middagen i festlokalen som ligger intill.

    Men så trevligt, när ska ni gifta er? :)


    Härligt! Det är ett jättefint ställe :)

    Vi ska gifta oss på nyårsafton.. Litet bröllop med närmsta vännerna och närmaste familjen. Gästlistan blir runt 50 pers.. Men sen får vi se hur många som kan komma, nyår kan ju vara ett datum då många är bortresta. :)
  • Äldre 20 Jan 19:19
    #10

    Åh vad mysigt!

    När kommer ni skicka ut inbjudningarna då? Eller skickar ni Save The date kort först?

    Var kommer ni gifta er? :)

    Vi funderar på att fixa maten själva- de har ett riktigt bra kök med mycket yta och kylrum. Så tänkte vara där och laga mat dagen innan :)

    Mycket idéer sedan får man se om allt går ihop! :)

Svar på tråden Bröllop i umeå!