• Äldre 17 Sep 13:59
    11941 visningar
    9 svar
    9
    11941

    Fotograf och Videograf i Stockholm

    Vi har börjat fundera på dethär med fotograf och videograf och jag tänkte höra vad ni har för tips. Vi har inte satt någon budget än och inte heller bestämt hur stor del av festen som ska fotas, men minst vigsel i kyrkan + fotosession emellan + brudskål i lokalen i all fall. Det är ju lite så att man får vad man betalar för och vi kommer nog vilja satsa på någon seriös, men inte med allt för galna priser.

    Det som är extremt viktigt för oss är att vi utöver färdigredigerade bilder även får alla bilder som togs i RAW-format (motsvarar vad negativ var innan man började fota digitalt) och får göra vad vill vill med dessa. Vanligt är ju att top-notch bröllopsfotograferna endast lämnar ifrån sig det de anser som färdigt, så de är inte intressanta utan vi vill hitta någon som är duktig och samtidigt accepterar att vi kommer vilja leka själva med bilderna i efterhand.

    Några tips? :)

  • Svar på tråden Fotograf och Videograf i Stockholm
  • Äldre 18 Sep 09:33
    #1
    +1

    Mitt tips är Fotograf Malin Norlén, vi kunde få  RAW filerna om vi ville, så vi tog dem mer för att spara dem för vi kunde inte redigera dem men tänkte att de an vara bra att ha ifall något händer med de fixade bilderna, lite som att man sparar negativen från en filmrulle :)

  • Äldre 3 Nov 08:42
    #2

    Hej!

    Skicka en förfrågan till info@derryphilip.com, vet att han filmar bröllop supersnyggt, kolla hemsidan www.derryphilip.com. Tar bilder i raw också vet jag. Lycka till!

  • Äldre 10 Dec 20:30
    #3

    Ja! www.emmawatsonphotography.com både filmar och fotograferar! :)

  • Okänd
    Äldre 1 Jul 04:07
    #4
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 1 Jul 04:13
    #5
    Meddelande borttaget
  • Wed 15 May 2019 18:49
    #6
    Hej! 

    Mitt namn är Petter och jag driver en produktions byrå med min partner. 

    Vi har jobbat med både stora och små företag och även gjort bröllops fotograferingar + video. 

    Här är vår hemsida där du kan se referens bilder. 

    www.doozyproduction.com 
  • Wed 22 May 2019 09:28
    #7

    Hej,

    Har du inte bokat din bröllopsfotograf för 2019?

    Vi erbjuder bästa service och resultat för din mest speciella dag i livet.

    Boka fotograf och videograf med oss idag i hela Sverige!

    Skicka pm så berättar jag mer!

    WWW.AISAPRODUCTION.COM

  • Thu 5 Sep 2019 16:24
    #8

    Vi är videograf och fotograf i team, min man och jag  
    www.wildflowerweddingstories.com

  • Sat 16 Nov 2019 11:43
    #9
    Hej!
    Jag fotograferar bröllop i hela Sverige. Heldag kostar 17.000 SEK ink moms. Se bilder här:
    mtedroff.com

    /Marika
Svar på tråden Fotograf och Videograf i Stockholm