• Äldre 15 Sep 11:00
    9425 visningar
    9 svar
    9
    9425

    Bröllop i Jämtland 2016

    Hej!

    Är det några fler som planerar bröllop i Jämtland nästa år?

    Jag tänkte att det vore kul att ha en tråd där vi kunde diskutera och tipsa varandra om stort och smått i bröllopsplaneringen

  • Svar på tråden Bröllop i Jämtland 2016
  • Äldre 6 Oct 20:54
    #1

    Hej!


    Det här var en superidé :)
    Vi ska gifta oss i mars i Norderö kyrka och sen ska vi ha festen på Verkön.
    Men jag har iiiingen aning om vilken frisör eller makeup man ska köra på, bor inte i Östersund längre och känner inte att jag har koll alls :(
    Hur ser det ut för dig/er?

  • Äldre 10 Oct 23:45
    #2

    Hej.

    Här är en till som gifter sig i Jämtland 2016, närmare bestämt i augusti. Vi har bokat kyrka och lokal, men inte så mycket annat. Känner att vi nog borde ta tag i detta snart. Någon som har tips om fotograf och band runt Östersund?

  • Äldre 13 Oct 19:17
    #3

    Hej!


    Vi har bokat Anette Andersson på textochfoto.se, hon är dessutom supertrevlig :) Men Mikael Frisk (mfrisk.se) är riktigt duktig också.
    Band är jag också intresserad av att få lite koll på!


     

  • Äldre 17 Oct 10:35
    #4

    Vill också gärna var med och dela tips och ideer Glad Ska gifta mig i september 2016. Bokade  kyrka och lokal igår Glad

  • Äldre 8 Nov 18:28
    #5

    Oj jag har helt glömt bort att logga in här och kolla! Vad roligt att det är några stycken här som vill planera.

    Tyvärr har vi fått lite ändrade planer nu p.g.a att min bror ska jobba i Asien nästa sommar/höst, då vi hade tänkt boka in bröllopet. Jag vill ju verkligen att han ska vara med, men vill samtidigt att han ska ta den chansen och åka i väg.

    Så vi diskuterar om att ta det 2017 i stället, men jag är gärna med här och planerar med er andra ändå

  • Äldre 10 Nov 13:40
    #6

    Hej!



    Wåhlins Foto
    är ett fotoföretag i Östersund, med erfarenhet av fotografering runtom i vackra Jämtland. 


    Vi vill gärna vara med och föreviga er dag, så tveka inte att kontakta oss!


    Besök gärna våra sidor för att se våra tidigare bröllopsfotograferingar.


    Facebook : Wåhlins Foto

    Instagram : wahlinsfoto

    Hemsida : www.wahlinsfoto.se


    Hälsningar,


    Malin & Peter

  • Äldre 21 Nov 18:22
    #7

    Kul att vi är några stycken här. :)

    Vi har kommit en bit i planerandet, det vi inte har kommit absolut någonstans med är musiken på festen. Vi skulle vilja ha ett band, men då jag inte bott däruppe sen 2005 har jag dålig koll. Någon som vet något bra? Alternativt en DJ eller andra idéer.

  • Äldre 15 Jan 14:24
    #8

    Hej, 

    Jag ska gifta mig under 2017 men det kanske går bra att vara med i den här tråden ändå :)
    Jag är relativt nyinflyttad i Ösd (min sambo kommer härifrån) och vi är precis i startgroparna av vår planering. Så vi har precis börjat kolla på ställen att gifta oss och ha festen efteråt. Vart ska ni gifta er och hålla till därefter?
    // Caroline 

  • Äldre 9 May 14:06
    #9

    Hej!
    Jag gifte mig för ett par år sedan på Frösön (vi hade ett utomhusbröllop i juli) och tyckte då att det var svårt att hitta bra och fina möbler att hyra. Vi fixade till slut egna träbord och bänkar som nu finns att hyra om någon är intresserad!



    Det finns ett honnörsbord (ca 4 m långt) , 4 st gästbord (ca 3 m långt) som rymmer ca 50 gäster totalt, ett barnbord samt ett serveringsbord.



    Om du är intresserad och vill se bilder så maila mig på fogelberghanna@gmail.com



    Hyra: 2500:-
Svar på tråden Bröllop i Jämtland 2016