• Äldre 21 Aug 20:50
    46323 visningar
    11 svar
    11
    46323

    Midsommarbröllop 2016!

    Hej!
    Jag och min blivande ska bli ett på midsommardagen 2016. Finns det fler som ska gifta sig då? Vore kul att följas åt =)

  • Svar på tråden Midsommarbröllop 2016!
  • Äldre 3 Nov 22:02
    #1

    Vi ska gifta oss den 4 Juni, nära inpå er :) 

  • Äldre 28 Dec 19:24
    #2

    Vi gifter oss midsommardagen också!! Kul att någon mer gör det. Vore roligt allt följas åt!

  • Äldre 28 Dec 21:29
    #3

    [quote=4424808][quote-nick]Pierogi skrev 2015-12-28 19:24:05 följande:[/quote-nick]Vi gifter oss midsommardagen också!! Kul att någon mer gör det. Vore roligt allt följas åt![/

    Åh, vad kul! Hur många bjudna? Hur långt har ni kommit i planeringen? Vad har ni beställt för väder?

    Vi skickade inbjudan i november, för att folk ska hinna ändra ev andra planer. Än så länge har typ hälften tackat ja, en har tackat nej och resten får vi nog inte veta än.

    Fick min klänning precis innan jul, behövs dock smärre justering, men det blir väl i april-maj nångång.

    Vi ska gifta oss på stranden, och sen fest inne i stan. Har förberett ett tält ifall det öser ner...

  • Äldre 30 Jan 22:03
    #4

    Vi gifter oss 23/6 :)

  • Äldre 8 Feb 20:44
    #5

    Vi gifter oss den 18 juni! :) 
    Hjärta

  • Äldre 8 Feb 20:44
    #6

    Vi gifter oss den 18 juni! :) 
    Hjärta

  • Äldre 10 Feb 08:43
    #7

    Jag och min sambo tänkte också gifta oss på midsommardagen, i Göteborg! Planen var från början att gifta oss 2017, men pga sjukdom i familjen ville vi få till det i år. Så nu är det smärre panik eftersom tiden är knapp!! ;)

    Men hur har ni gjort med alla praktiska saker; bruduppsättning, smink, fotograf etc - allt verkar ju vara stängt denna dagen!! Jag börjar få lite panik och funderar på att avlysa allt...

    Vi ska även ha en borgerlig vigsel och vigselförrättare verkar inte heller jobba röda dagar.

  • Äldre 23 Feb 18:02
    #8

    Vi känner en präst som viger oss innan. Men då vi inte är religösa kommer vi ha en officiant på vigseln.

  • Äldre 5 Mar 14:59
    #9
    EmmaA skrev 2016-02-10 08:43:16 följande:

    Jag och min sambo tänkte också gifta oss på midsommardagen, i Göteborg! Planen var från början att gifta oss 2017, men pga sjukdom i familjen ville vi få till det i år. Så nu är det smärre panik eftersom tiden är knapp!! ;)

    Men hur har ni gjort med alla praktiska saker; bruduppsättning, smink, fotograf etc - allt verkar ju vara stängt denna dagen!! Jag börjar få lite panik och funderar på att avlysa allt...

    Vi ska även ha en borgerlig vigsel och vigselförrättare verkar inte heller jobba röda dagar.


    Hej!
    Detta har vi också märkt av, till viss del. Vi hittade pastor som kommer viga oss utan några bekymmer, men hår och make var svårare. Men nu har allt löst sig, mycket för att vi har händiga vänner och bekanta
  • Äldre 5 Mar 17:34
    #10

    Hej!
    Vi gifter oss på midsommardagen som också är vår 4-årsdag. Längtar! Har svårt att hitta någon som gör hår o make-up. Annars verkar det mesta lösa sig. Vår vigselförrättare har inte bekräftat ännu men jag hoppas verkligen att vi hittar någon. Hoppas att det blir vackert väder för vi vill vigas utomhus. Mycket pirr nu när det börjar bli skarpt läge. Cool

  • Äldre 4 Jun 07:31
    #11

    Hej! Hur går det för er alla? Nu är det inte lång tid kvar...
    Jag bröjar bli nervös! Har vi koll på allt? Inte alls!

Svar på tråden Midsommarbröllop 2016!