• Äldre 19 Aug 10:52
    3755 visningar
    2 svar
    2
    3755

    Köp aldrig blommor på Årstas Blomsterhandel!

    Hej alla blivande! 
    Jag vill avråda alla från att gå till Årstas blomsterhandel! 
    Jag var inne tillsammans med min man (då blivande) och beställde blommor till vårt bröllop. För mig var priset inte det viktigaste utan att blommorna var fina. Jag hade med mig ett liten vas som skulle stå på borden. Jag sa att jag ville ha buketter som passade i vaserna. Det fick jag verkligen inte! Det här är vad jag fick. 


    Plus att alla buketter såg för hemska ut. Min bröllopsbukett var en stor besvikelse och jag hade gärna lämnat den hemma. Men det var bättre med blommor än utan så tog med de i alla fall. Här är en bild på dem: 


    Jag hade lika gärna kunnat göra de själv. Hade blivit bättre. 

    Men det värsta av allt var att när jag klagade inne i affären blev jag senare uppringd utav ägaren som hade mage att skälla ut mig. 

    Så snälla ni handla inte där! Verkligen helt hemskt. 

  • Svar på tråden Köp aldrig blommor på Årstas Blomsterhandel!
  • Äldre 19 Aug 12:00
    #1

    låter ju helt sjukt.
    Det ser ju uppenbarligen inte okej ut.

    Missförstånd? Vilken 5 åring som helst hade väl sett att den buketten inte skulle få plats i den lilla vasen?????

  • Aniara­4
    Äldre 20 Aug 09:33
    #2

    Blommorna till vaserna kanske gick att klippa av så de passade hyfsat? Men nä, de där buketterna såg ut ungefär som när jag har gått vid vägkanten och rafsat ihop några blommor. Eller som vad man kan få om man rusar in på blomsterhandeln en kvart före bröllopet och säger "ge mig några blommor". Inte som en brudbukett som är förbeställd och planerad.

Svar på tråden Köp aldrig blommor på Årstas Blomsterhandel!