• Äldre 25 May 15:56
    4547 visningar
    7 svar
    7
    4547

    Tips på deo?

    Hej allihop! 

    Nu är det bara 3 veckor kvar till vårt bröllop och nu börjar allt falla på plats! Veckorna framöver får gärna gå snabbt :) Dock skulle jag behöva ett tips - jag blir lätt varm och svettas en del vilket jag väldigt gärna vill undvika i min fina klänning. Svettas kommer jag säkert göra men har någon något bra tips på deodorant som verkligen håller vad den lovar  - alltså 24/7 luktfritt? Har Palmolive nu och tycker ärligt talat att den är sådär.

    Tips mottages tacksamt!

  • Svar på tråden Tips på deo?
  • Äldre 25 May 16:08
    #1

    Hej! Min favorit är Rexona Neutral Deospray. Kan rekommenderas varmt!

  • Äldre 25 May 16:11
    #2

    Vichy har en som är superbra med en mild doft. Den överlägset bösta deon jag haft!

    Finns bla på apoteket.

    www.vichy.se/kroppsvård/Antiperspirant-roll-on-48h-Deodorant-Vichy/p4290.aspx

  • Äldre 25 May 16:12
    #3

    *bästa

  • Äldre 27 May 15:05
    #4

    Jag har väldigt känslig hud under armarna. På mig funkar LCCs deo bäst. Finns på Kronans apotek eller Nordicfeel...

  • Äldre 28 May 15:21
    #5

    Vichy är fantastisk, även den oparfymerade även om den inte håller riktigt lika länge (ett dygn+, så sen bör man kanske ta en dusch ändå om man inte är ute i fält...). Annars finns det varianter på apoteket som är betydligt starkare om man har problem med mycket kraftig transpiration eller vill vara riktigt, riktigt säker, absolut torr tex. Gå dit och prata med personalen!

  • kouki
    Äldre 28 May 20:19
    #6

    LCC's count on me är grym! Tyvärr tog min slut och orkade inte vänta på leverans, så fick bli en Rexona, men ska lätt gå tillbaka till LCC när den nuvarande är slut.

  • madmox­xi1177
    Äldre 29 May 09:14
    #7

    Vet du vad, jag burkar avnända Absolut torr på kvällen innan jag lägger mig och de tills armhållorna blir lite irriterade, de tar du NU! För så blir du helt torr och svettas inte under armhållorna. Underhåller detta en gång i veckan fram tills bröllopet. Så kan du använde vilken deo du vill Gladhttp://www.absoluttorr.se/

    ASBRA! Jag älskar det #supersvettigperson Tungan ute

Svar på tråden Tips på deo?