• madmox­xi1177
    Äldre 18 May 19:27
    5950 visningar
    11 svar
    11
    5950

    Vad hade du under?!

    Som rubriken säger:

    Vad hade du under din klänning?

    Bytte du om lagom till "bröllopsnatten"?

  • Svar på tråden Vad hade du under?!
  • Äldre 18 May 19:51
    #1
    +1

    Jag hade ett par sköna bomullstrosor och sen en formande underklänning som är uppbyggd som en korsett med inbyggd BH fast utan skenor.


    Vi var så trötta efter en lång dag så det var bara skönt att sova. 
    Nästan så jag hade kunnat somna i klänning och allt Tungan ute

  • Äldre 18 May 20:24
    #2
    +2

    jag tror att man är för slut för att ga sex på kvällen. så jag ska ha shaping trosor o gå utan bh i klänningen ?

  • madmox­xi1177
    Äldre 19 May 13:42
    #3

    åh jag tycker de e såsvårt med shape wear! vart köpte du de?

  • Äldre 19 May 14:37
    #4

    i de flesta så tycker jag att de trycker in fläsket så mkt så att man får en ful siluett ändå bara för där trosan tar slut i kanten är övergången så osmidig.

    jag köpte tillslut ett par knälånga trosor. jätte osexiga. men de gör jobbet:) köpte dem från boozt.com maidenform tror jag märket heter.

  • Äldre 19 May 15:08
    #5

    Kör boxershorts och BH-lös.
    Byta om till bröllopsnatten? Blir nog mer ta av isåfall om det orkas med


    Live free, ride free
  • Äldre 19 May 16:15
    #6

    Hade en spetsbody med inbyggd bh i under klänningen.

    Fick mens nånstans framåt nattkröken så först somnade jag naken men efter ett toalettbesök blev det vanliga hipstertrosor . 

  • Äldre 6 Jul 13:30
    #7

    Jag hade underkläder som fick mig att känna mig bekväm. Ett par shapeingtrosor från Magic och en Wonderbra strapless. Senare mot kvällens slut så sprang jag in på toan och bytte mot ett par sötare trosor och stay ups. 


    Först och främst ska underkläderna ska göra så att klänningen sitter snyggt och så att du känner dig bekväm. Du har annat att tänka på under kvällen än att sexiga underkläder som krånglar. Det kan du krångla med senare :D  


    Här köpte jag mina shapewear trosor och min bh


    www.uppercut.se/tjej/underklader/brollop/


     

  • Äldre 6 Jul 16:47
    #8

    Jag hade ett par fantastiskt osexiga "hållinfettettrosor" som går ända upp till bh-bandet. Men jag visste att vi skulle behöva/vilja duscha innan vi gick och la oss eftersom vi gifte oss ute i solen och var genomsvettiga. Så det var aldrig ett problem om jag skulle ha fina underkläder eller inte. Vi pratade om det innan, och min man svarade att de ska ju ändå av så det känns onödigt, vilket jag höll med om

  • madmox­xi1177
    Äldre 6 Jul 19:32
    #9

    tack för alla svar :) <3

  • Äldre 7 Jul 08:34
    #10
    PiaB igen skrev 2015-07-06 16:47:48 följande:

    Jag hade ett par fantastiskt osexiga "hållinfettettrosor" som går ända upp till bh-bandet. Men jag visste att vi skulle behöva/vilja duscha innan vi gick och la oss eftersom vi gifte oss ute i solen och var genomsvettiga. Så det var aldrig ett problem om jag skulle ha fina underkläder eller inte. Vi pratade om det innan, och min man svarade att de ska ju ändå av så det känns onödigt, vilket jag höll med om


    Nu vet inte jag vad du hade för klänning - men är det inte svårt att ha så höga trosor i en brudklänning, tänker när du ska på toa och liknande är det svårt att kränga av sig så höga trosor om man har en klänning som sitter tajt upptill.
  • Äldre 7 Jul 16:51
    #11
    tesselessan skrev 2015-07-07 08:34:01 följande:
    Nu vet inte jag vad du hade för klänning - men är det inte svårt att ha så höga trosor i en brudklänning, tänker när du ska på toa och liknande är det svårt att kränga av sig så höga trosor om man har en klänning som sitter tajt upptill.
    Den satt inte tajt. Vi gifte oss utomlands i 30 graders värme, så jag hade en "vanlig" kort sommarklänning i spets som var stretchig. Annars hade det kanske varit svårt
Svar på tråden Vad hade du under?!