• Äldre 16 May 14:41
    2502 visningar
    1 svar
    1
    2502

    Partytält i Linköping og omegn

    Hei! Glad

    Vi har bestemt oss for å hyre partytält til bryllupsfesten. Har sett litt på evivent.se og rentatent.com, men det koster jo så utrolig mye. Finnes det flere steder man kan hyre telt uten at det koster SÅ mye? 

    Trenger også tips til frisør, fotograf og blomster! Tyst

  • Svar på tråden Partytält i Linköping og omegn
  • Äldre 17 May 12:47
    #1

    Partytält är nog rätt dyrt oavsett vilket företag du väljer. Men annars är det de företag du nämnt som jag känner till här i Linköping.

    Frisör finns många, vill du ha någon som kommer till dig så kan du höra med Hagdahls eller Frida på Nikita Hair.
    Smink finns via Makeup store eller Face. Finns även flera makeupartister som säkert vill ta sig an dig :) Jag själv har bokat Jeanette på Knockout Makeup som finns i Norrköping. Hon gör både hår och smink.

    Blommor skulle jag verkligen rekommendera Ida på Idas Blomsterverkstad. Hon har ingen butik utan har som en "rullande verksamhet" vilket gör att hon inte bara är riktigt duktig florist, utan även mycket prisvärd.

    Fotograf finns det en del, där beror det mer på din prisklass och vad du vill ha. Men kolla på Christel Herrlitz tex.

Svar på tråden Partytält i Linköping og omegn