• Anonym (:()
    Äldre 7 May 09:31
    4935 visningar
    6 svar
    +1
    6
    4935

    Han ställde in, hur får jag klänningen såld? :(

    Min blivande ställde huxflux in bröllopet och lämnade mig. 


    Nu försöker jag få tillbaka dom förlorade pengarna så gott det går. Någon som kan tipsa om hur och var jag säljer klänningen? En helt ny, jättefin drömklänning . 14.000 kostar den och är inte uppsydd, utan i totalt nyskick. 

  • Svar på tråden Han ställde in, hur får jag klänningen såld? :(
  • Äldre 7 May 10:44
    #1

    Usch vad hemskt! :(

    Försök att sälja på blocket eller här på BT kanske?

  • Ms T
    Äldre 7 May 17:05
    #2

    Jag beklagar verkligen

  • Äldre 7 May 17:12
    #3
    +1

    Usch vad jobbigt, stackars dig! Hoppas du är okej trots omständigheterna. Hör med butiken du köpte den ifrån om de kan tänka sig att ta tillbaka den, om den är het i nyskick!

  • Äldre 7 May 22:32
    #4

    Fan vad trist!

    Testa vanliga kanaler som blocket och BT. Om du inte får napp finns det flera secondhand affärer som säljer klänningen åt dig, mot en liten avgift. I Stockholm vet jag om ett par stycken. Känner till någon i Göteborg och någon i Malmö...

  • Plätti­s
    Äldre 8 May 10:52
    #5

    Åh, beklagar Rynkar på näsan 

    Jag har sålt en brudklänning via Blocket, men det finns många bra Facebook-sidor för köp och sälj också. Både lokala och särskilt för bröllopsrelaterade saker. 


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Äldre 8 Jun 17:06
    #6

    Om han lämnade precis innan bröllopet så verkar han inte mycket man att ha ändå precis. Även om det är jobbigt så är det ju bättre att det sker då än att man nöter i ett förhållande eller behöver gå igenom skilsmässa. 

Svar på tråden Han ställde in, hur får jag klänningen såld? :(