• Äldre 5 May 10:28
    24417 visningar
    30 svar
    30
    24417

    Tävling: Fotografera din version av KÄRLEK

    Kärlek är väl underbart och vad är bättre än en tävling med fokus på det!
    Kärlek inbegriper så många saker. Det kan vara en person, ett djur, en färg, en sak eller kanske en stad. Vad är kärlek för just dig? Solig

    Var med och tävla och ha chansen att vinna fina vinster från Cervera.
    -

    Vill du vara med och tävla?
    Vad kul!SoligDet är enkelt gör bara så här:
    Ta ett foto på något som representerar kärlek för dig.
    Du väljer själv motivet men självklart måste det vara en bild du äger rättigheterna till.
    Ladda upp din bild här i tråden och skriv en kort motivering till varför du vill vinna.
    Du får självklart tävla med så många bilder du själv vill men lägg varje bild i ett eget inlägg.

    Du tävlar om detta:
    1:a pris: Backaryd, knivset i 5 delar, värde 1299:-
    2:a pris:Läckra Margrethe skålar från Rosti Mepal, 3 delar, i läckra retrofärger, värde 499:

    Tävlingen pågår t.om midnatt 11/5 vinnare annonseras i tråden!

  • Svar på tråden Tävling: Fotografera din version av KÄRLEK
  • Äldre 11 May 08:54
    #11

    Kärlek är en ljummen sommarkväll i sällskap med de man älskar

  • Äldre 11 May 09:16
    #12

    Kärlek är de små människorna man får känna från deras första andetag.



    Jag har alltid drömt om att vara en riktig bullmamma. Hos oss ska det alltid finnas nybakade kakor och goda pajer, kvarterets ungar ska tävla om vilka som får komma och leka med mina barn. Men jag behöver nya grejer! Mina skålar tappar plasten och mina knivar är slöare än slöast. 

  • Äldre 11 May 11:09
    #13

    Tack för alla fina bilder! Solig
    Det finns fortfarande tid att ladda upp din bild.
    Tävlingen pågår fram till midnatt.

  • Äldre 11 May 11:11
    #14
    Nightrod skrev 2015-05-06 11:42:13 följande:
    Såja mitt bidrag
    Tack för ditt bidrag!
    Nog så viktig! {#emotions_dlg.flower}
    Anmäl allt du tycker bryter mot våra regler så granskas det av våra moderatorer.
  • Okänd
    Äldre 11 May 12:00
    #15
    Meddelande borttaget
  • Plätti­s
    Äldre 11 May 15:17
    #16

    Kärlek är att efter flera år tillsammans fortfarande bli knäsvag av ett leende. Första gången min sambo sa att han älskade mig var när jag hade lagat middag åt honom, och det påminner jag honom om varje gång han lagar middag till mig nu Hjärta


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Äldre 11 May 15:50
    #18


    Ja ja får väl bjuda på denna då.
    Bilden från insidan av våra inbjudningskort till bröllopet
    Live free, ride free
  • Äldre 11 May 15:53
    #19

    Motiveringen glömde jag, Men jag tror ände det framgår lite när det är just den bilden vi valde att skicka ut till alla för att berätta om vårt bröllop.
    Även en av dessa bilderna som hänger ovanför vår säng i sovrummet.....


    Live free, ride free
  • braidb­yc
    Äldre 11 May 15:55
    #20

    Kärlek till minnet, 
    kärlek till nyvunna vänner för livet,
    kärlek till en efterlängtad resa i oändliga dar   

  • braidb­yc
    Äldre 11 May 16:04
    #21

    I keep myself busy with things to do, but everytime I pause, I still thinking of you...



    Foto: Mikaela Watsfeldt & Mikael Miettinen

  • braidb­yc
    Äldre 11 May 16:18
    #22

    Glömde motivationen till min bild Braid by C. 

    mitt intresse för inredning är stort, men varken knivar eller skålar har jag gjort,
    att laga mat o bjuda vänner är skoj, senare avsluta det med massa stoj! 

  • braidb­yc
    Äldre 11 May 16:24
    #23

    - True friends say good things behind your back 


    Jag kom precis hem från min 199 dagar långa resa o sparar nu ihop till en egen lägenhet. Jag har köpt in mycket innan resan då mitt intresse för inredning är stort, men något jag råkar sakna är faktiskt både knivar o skålar. Hade gjort min dag om jag fick ta del av dessa fantastiska priser! 

    Hälsningar, 
    Cassandra Andreasson

  • braidb­yc
    Äldre 11 May 16:29
    #24

    Real friendship last forever

    Har haft stort intresse för bakning sen jag va liten som den gottegris jag är. Nu har jag även bestämt mig för att bli en kung på matlagning, vinsterna här hade verkligen motiverat mig!

  • Äldre 11 May 20:19
    #25

    Kärlek är när min sambo kliver upp omänskligt tidigt varje morgon då jag ska till skolan, även då han själv är ledig eller har sovmorgon, för att göra en godmorgonlatte till mig! Hjärta

    Han är den gulligaste som finns, min älskling, och jag älskar att skämma bort honom med god mat och bakelser, det vore perfekt att få ett nytt knivsett att byta ut våra slösar mot, eller att få några nya fräscha skålar till vår lilla lägenhet, då sådant inte blir prio nummer ett att köpa när man är studenter! :) 

  • Äldre 11 May 20:44
    #26

    Kärlek: När jag vet att Sverige spelar en viktig match i ishockey, vilket, om sanningen ska fram, inte skulle kunna bli mer ointressant, så försöker jag i alla fall supporta min älskling och "hans lag" så gott jag kan!



    Motiveringen är densamma som till bilden jag postade här ovan! :)

  • Äldre 11 May 20:53
    #27

    Det ska självklart stå "slöisar", som i slöa knivar, två inlägg upp, inte slösar! :) 

  • Äldre 11 May 23:30
    #28
    På vårt kylskåp häger en liten magnet jag köpt någon gång i ?ungdomen", på den står det ett litet citat som aldrig har känts så sant som nu, hur töntigt och cheesy det än må låta,
    "Love isn't a big thing, it's a million little things."
    Som att min älskling alltid sparar sista godisbiten till mig,
    Att han alltid vill att jag ska få den godaste delen av kakan, 
    Att han stiger upp och gör frukostkaffe till mig varje morgon när jag ska upp tidigt, 
    Att han uppvaktar mig med vackra buketter och fantastiska middagar,
    Att han alltid bär min väska - trots att detta ibland innebär att han bär dubbla uppsättningar av lagböcker, datorer och andra skolböcker, 
    Att han alltid följer med på mina galna shoppingturer - och bär alla kassarna,
    Att han följer mig till skolan och väntar tills jag slutar - bara för att få gå dit och hem med mig,
    Att han alltid fyller på mitt glas när han ser att det är tomt,
    Att han alltid ser till att jag går innerst på trottoaren - och alltid håller min hand,
    Att han går ut och äter kinamat med mig - trots att han inte tycker att det är speciellt gott,
    Att han tar med mig på underbara resor och mysiga utflykter - nya land och världsdelar att upptäcka tillsammans,
    Att han sover med ett alldeles för varmt täcke för honom - bara för att ligga under samma som mig,
    Att han kliar mig i håret tills jag somnar, och håller om mig hela natten,
    Att han alltid finns nära, lyssnar, skrattar, kramar och säger fina saker,
    Att han alltid är så snäll, ödmjuk, tålmodig, lugn, generös, hjälpsam, kärleksfull, får mig att le när jag är ledsen, och att skratta när jag är arg,
    Han visar hur mycket han uppskattar mig, och får mig att känna mig som en prinsessa - varje dag! 


    Jag skulle kunna fortsätta den här listan i en oändlighet! 

    Jag känner mig så älskad! Och jag skulle inte tveka en sekund på att göra detsamma för honom tusen gånger om. Det här är vad kärlek är för mig!



    Motiveringen är densamma som ovan! Hjärta
  • Äldre 12 May 09:31
    #29

    Tack för alla era fina bidrag!
    Om en stund kommer vinnarna att avslöjas så håll koll Solig

  • Äldre 12 May 09:42
    #30

    Nu så är det dags!

    Många fina kort och motiveringar! Hjärta
    Det visar att kärlek kan vara så oändligt mycket. Härligt!

    Vinnare av knivset:
      Pess!
    Stort grattis till dig. Fin dikt och självfallet behöver du en kniv att skära tårtan med!

    Vinnare av bunkset:
    Plättis!
    Ett stort grattis till dig!
    En underbar bild och en fantastisk motivering!

    Skicka er adress, mejladress, mobilnummer till mig här via inbox på Bröllopstorget.
    Jag behöver uppgifterna snarast möjligt och senast inom en vecka annars går tyvärr vinsten vidare.

    Grattis!

    MEN- den är inte slut på tävlingar!

    Inte alls! För alldeles snart kommer jag att lägga upp en tävling till med fina vinster från Cervera- så håll koll! Solig

  • Äldre 12 May 10:49
    #31

    Grattis till vinnarna Skål

Svar på tråden Tävling: Fotografera din version av KÄRLEK