• Äldre 5 May 10:28
    24410 visningar
    30 svar
    30
    24410

    Tävling: Fotografera din version av KÄRLEK

    Kärlek är väl underbart och vad är bättre än en tävling med fokus på det!
    Kärlek inbegriper så många saker. Det kan vara en person, ett djur, en färg, en sak eller kanske en stad. Vad är kärlek för just dig? Solig

    Var med och tävla och ha chansen att vinna fina vinster från Cervera.
    -

    Vill du vara med och tävla?
    Vad kul!SoligDet är enkelt gör bara så här:
    Ta ett foto på något som representerar kärlek för dig.
    Du väljer själv motivet men självklart måste det vara en bild du äger rättigheterna till.
    Ladda upp din bild här i tråden och skriv en kort motivering till varför du vill vinna.
    Du får självklart tävla med så många bilder du själv vill men lägg varje bild i ett eget inlägg.

    Du tävlar om detta:
    1:a pris: Backaryd, knivset i 5 delar, värde 1299:-
    2:a pris:Läckra Margrethe skålar från Rosti Mepal, 3 delar, i läckra retrofärger, värde 499:

    Tävlingen pågår t.om midnatt 11/5 vinnare annonseras i tråden!

  • Svar på tråden Tävling: Fotografera din version av KÄRLEK
  • Äldre 5 May 12:45
    #1

    Vill vinna knivar och skålar - eftersom jag är en Askunge i köket. 

  • Äldre 5 May 12:46
    #2

    Andra bild - kärlek mellan flickan med guldskon och hunden

    Jag är Askungen i köket behöver jag skålar och knivar till matlagning
    och bakning. 

  • Äldre 5 May 12:54
    #3

    Kärlek är morgongymnastik med husse...


    (matte behöver vinna knivsetet så hon kan skära upp mer korv till mig) 


  • Äldre 5 May 12:56
    #4

    Kärlek är att bli kliad på magen tills man somnar


    (Matte behöver nya skålar som jag kan slicka rent efter bakning) 

  • Äldre 5 May 12:59
    #5

    Kärlek är - att efter magklining, morgongymnastik och lek ge tillbaka något i form av fotvård till matte 


    Först strumpavdragning sen fottvätt


    (och nu behöver jag verkligen både nyuppskuren korv och skålar att slicka rent ;) ) 


  • Äldre 5 May 16:48
    #6


    Kärlek är att få vara nära och hålla om den man älskar. Kärlek kan också vara frukost på sängen eller en god hemlagad middag och bra köksredskap gör det hela roligare!
  • Äldre 6 May 11:42
    #7


    Såja mitt bidrag
    Live free, ride free
  • crs
    Äldre 7 May 16:57
    #8


    Vi vill vinna för att det är vår, vi har nyligen flyttat, och har en kök med brist på (bra) redskap. Vi vill kunna chilla runt i köket, skära lite grejer, blanda lite prylar, få ihop massa god mat som vi kan äta ute i vårsolen på vår nya uteplats, och fira all kärlek i våra liv. 
  • crs
    Äldre 7 May 17:00
    #9
    +1

    Slitningen mellan kärleken för lådor och kärleken för gos.

    Vi vill vinna för att det är vår, vi har nyligen flyttat, och har en kök med brist på redskap. Vi vill kunna chilla runt i köket, skära lite grejer, blanda lite prylar, få ihop massa god mat som vi kan äta ute i vårsolen på vår nya uteplats, och fira all kärlek i våra liv. 

  • crs
    Äldre 7 May 17:02
    #10

    Familjekärleken i familjehögen.

    Vi vill vinna för att det är vår, vi har nyligen flyttat, och har en kök med brist på redskap. Vi vill kunna chilla runt i köket, skära lite grejer, blanda lite prylar, få ihop massa god mat som vi kan äta ute i vårsolen på vår nya uteplats, och fira all kärlek i våra liv. 

Svar på tråden Tävling: Fotografera din version av KÄRLEK