• Äldre 30 Apr 16:18
    4159 visningar
    7 svar
    7
    4159

    Bröllopsfotograf

    Hej,

    Jag och min man ska gifta oss i september månad i Stockholm. Vi har tittat igenom en massa fotografer och vi fastnade Bröllopsfotograf Stockholm.
    http://bröllopsfotograf-stockholm.se/  Det vi vill ha är en heldagsfotografering och undrar om 18,900:- ink moms är rimligt? Är det ett bra pris?
    Finns det annars någon annan fotograf som är lika bra till ett bättre pris? Skickar med en bild från sidan.

  • Svar på tråden Bröllopsfotograf
  • Äldre 30 Apr 16:45
    #1

    Skickade fel länk. Såhär ska den vara:)   http://bröllopsfotograf-stockholm.se/

  • Äldre 3 May 14:19
    #2

    Hej!

    Jag har lediga datum i september.

    Finns i Uppsala men fotograferar gärna i Stockholm.

    Priser finns under 'investment' på min hemsida.

    www.fotografannelie.com

  • Äldre 17 May 14:45
    #3

    Vi kan varmt rek våran superduktiga fotograf  www.anettebruzan.com
    V
    i kunde inte valt en bättre, proffsig och supertrevlig fotograf.

    Fantastiskt duktig.
    Anna

  • fotogr­afelin­selin
    Äldre 20 May 16:08
    #5
    +2

    Jag såg just regeln om annonseringsförbud, ursäkta. Anmälde mitt eget inlägg =)

  • Äldre 20 May 19:16
    #5
    +1
    fotografelinselin skrev 2015-05-20 16:08:38 följande:

    Jag såg just regeln om annonseringsförbud, ursäkta. Anmälde mitt eget inlägg =)


    Äntligen en fotograf med hjärna Skrattande
    Grattis, du vann just lite respekt 
  • Äldre 28 May 01:10
    #6
    Hej,

    Jag förmedlar bröllopsfotografer över hela Sverige till bra priser och kan försöka hjälpa er att hitta en lämplig fotograf. Besök vår hemsida och skicka en bokningsförfrågan om ni är intresserade. Vi har paket från 1,5 timme upp till heldag.


    Mvh, Roland Larsson
    Fotografagent - www.vigas.se
  • Äldre 11 Jun 15:09
    #7

    Jag skulle säga att det är ett mycket bra pris! Jag är själv fotograf och la ca 30 000 på fotografering/foto när vi gifte oss. Om du gillar känslan i bilderna på fotografens sida så tycker jag att du ska köra på det!

    Man kan beräkna ca 20% av sin budget på fotograf - om bilder är viktiga för en som de var för mig :) Nu i efterhand är jag superglad för våra bilder. Det är ju allt som finns kvar och stärker minnena.

Svar på tråden Bröllopsfotograf