• Äldre 15 Mar 21:01
    3599 visningar
    6 svar
    6
    3599

    Söker grillkock i Dalarna

    Hej! Vi gifter oss i Falun i sommar och är på jakt efter en duktig kock som kan hjälpa oss under festen med grillning av vilt kött och eventuellt catering/delvis catering. Vore mycket tacksam för tips på personer/företag att kontakta! =)
  • Svar på tråden Söker grillkock i Dalarna
  • Äldre 15 Mar 21:35
    #1

    Testa Charlies Bar (tror jag den heter) ute på Rommetravet.
    Om Conny finns kvar där så är han en riktigt bra grillkock (eller tja han är en bra kock rent generellt, men han är duktig på att grilla också :) ) 

  • Äldre 16 Mar 09:22
    #2

    Hett o vilt verkar köra mycket på grill, sedan har de sin Bodega som verkar vara väldigt populär. Hör med dem om hur de kan hjälpa er? :)

  • Äldre 16 Mar 21:33
    #3

    Tack för tips!!! Ska absolut kolla upp bägge!!

  • Äldre 18 Mar 19:32
    #4

    Hej!

    Jag blir nyfiken på var ni ska ha festen i Falun? Jag och min sambo planerar att gifta oss i Falun nästa sommar och kollar runt efter passande ställen att ha festen på. Har ni hyrt någon lokal eller har du några tips?

  • Äldre 9 Jun 21:58
    #5

    Hej, ledsen för så sent svar! Vi gifter oss i falu kristine kyrka och sen har vi festen ute på en gård som tillhör familjen. Vi har hyrt ett stort partytält inkl porslin/lampor etc från dalapartytält. och så har vi en kock som ska laga all mat/grilla på plats. 

    Om ni ej bestämt kyrka än så är ju torsång kyrka i borlänge den absolut finaste (den var tyvärr bokad när vi ska gifta oss) och jag vet även att det finns lite fina lokaler där i krokarna. tex att man kan åka båt en liten bit från torsång och komma till en fin lokal, har varit på bröllopsfest där men minns tyvärr ej vad den hette.

  • Äldre 9 Jun 21:58
    #6

    Hej, ledsen för så sent svar! Vi gifter oss i falu kristine kyrka och sen har vi festen ute på en gård som tillhör familjen. Vi har hyrt ett stort partytält inkl porslin/lampor etc från dalapartytält. och så har vi en kock som ska laga all mat/grilla på plats. 

    Om ni ej bestämt kyrka än så är ju torsång kyrka i borlänge den absolut finaste (den var tyvärr bokad när vi ska gifta oss) och jag vet även att det finns lite fina lokaler där i krokarna. tex att man kan åka båt en liten bit från torsång och komma till en fin lokal, har varit på bröllopsfest där men minns tyvärr ej vad den hette.

Svar på tråden Söker grillkock i Dalarna