• Anonym (irrit­erad)
    Äldre 6 Mar 16:09
    2968 visningar
    3 svar
    3
    2968

    Är jag konstig som blir sur?

    Hej! 

    Känner att jag måste få ventilera lite.
    Fick veta att min tärna har visat bilder på min brudklänning för folk. Jag blir så arg! Tycker det är ganska uppenbart att man inte springer runt och visar en sån sak för andra. Som tärna får man ju veta allt om bröllopet. Jag vill ju välja själv vilka som får se och inte. Det är inte så kul om alla ser min klänning innan. Eller är jag töntig och en bridezilla som känner så? Jag borde väl ha sagt åt henne att hon inte fick visa men jag tycker det är så pass självklart att det inte ska behöva sägas...

    Ber om ursäkt för den anonyma posten men jag använder mitt nick på nästan varenda sida jag är medlem på så det skulle vara lätt för folk att lista ut vem jag är. 

  • Svar på tråden Är jag konstig som blir sur?
  • Äldre 6 Mar 16:32
    #1

    Sätt dig ner och prata med henne. 


    Det är viktigt att ni är på samma sida så att säga. Saker man kan tycka är självklara är inte alltid det för andra.

  • Anonym (Petro­nella)
    Äldre 6 Mar 16:44
    #2

    Jag förstår dig men jag tror inte att hon gjorde det av illvilja. Hon ville troligtvis bara visa hur fin du blir. Jag är övertygad om att hon inte förstod bättre. Prata med henne och förklara hur ledsen du blir.

  • Anonym (irrit­erad) Trådstartaren
    Äldre 6 Mar 16:48
    #3

    Jag har pratat med henne, så jag vet att hon inte gjorde det för att vara elak. Men jag blir irriterad ändå. Sen blir jag ju arg på mig själv för att jag inte sa något från första början. 

Svar på tråden Är jag konstig som blir sur?