• Äldre 15 Feb 00:12
    4863 visningar
    10 svar
    10
    4863

    10kg-10veckor

    Vem är på? 10 kg på 10 veckor behöver all pepp jag kan få. Kör på viktklubb så jag kan räkna ut hur många kalorier jag stoppar i mig och hur många jag gör av med. Även andra dieter eller icke dieter är välkomna ;)

  • Svar på tråden 10kg-10veckor
  • Äldre 15 Feb 12:06
    #1

    Jag började med viktklubb för några veckor sen. 1 kg i veckan är målet. Fast jag låter bli att väga mig. Vill inte se dom där siffrorna förrän dom är betydligt mycket mindre :P Men -5 cm runt midjan visar måttbandet :) 

  • Äldre 15 Feb 12:30
    #2

    Jag är på! Har betydligt mycket mer än 10 kg att gå ner, men jag tar 5 kg i taget, känns lite mer överkomligt. Jag tränar på Curves och träffar en coach där varje vecka, då vi pratar kost och träning. Jag kör lite viktväktarna också, då jag kan deras program sedan tidigare. Det är ca 15 veckor kvar tills vi åker, gifter oss utomlands, så jag satsar på minst 10 kg, vet att jag kan gå ner mer om jag bara kör som jag tänkt. Har lite problem med motivationen, inte ens en brudklänning är nog för att peppa mig alla dagar. Men jag har i alla fall gått ner 3 kg, och 29 cm sammanlagt på kroppen. Heja på!

  • Äldre 15 Feb 20:57
    #3

    Åh vad härligt att där är fler. Vi gifter oss om 10 veckor och måste verkligen komma i form;)

  • Äldre 15 Feb 21:06
    #4

    Jag är på....14 veckor tills dagen D. Någon som kör diet eller tränar alla?

  • Äldre 16 Feb 00:00
    #5

    Jag är på !!!!!!! 

  • Äldre 16 Feb 00:10
    #6

    Samtiga väger sig imorgonbitti, och sedan meddelar vi hit vad vi väger, och kör en update minst varje måndag! Vilka är på?

  • Äldre 16 Feb 00:19
    #7
    Pess skrev 2015-02-16 00:10:34 följande:

    Samtiga väger sig imorgonbitti, och sedan meddelar vi hit vad vi väger, och kör en update minst varje måndag! Vilka är på?


    Jag är inte på att dela min vikt här. Det är privat. 
    Tänker heller inte ställa mig på en våg igen förrän jag kommer i en klänning jag kunde ha för 7 år sen :P 

  • Äldre 16 Feb 03:11
    #8
    Linnen skrev 2015-02-16 00:19:41 följande:

    Jag är inte på att dela min vikt här. Det är privat. 
    Tänker heller inte ställa mig på en våg igen förrän jag kommer i en klänning jag kunde ha för 7 år sen :P 


    Haha okejdå, det är väl för mkt begärt, men ska vi säga att samtliga väger "10", eller vilken siffra de nu vill gå ner? Och när man väger "0" har man lyckats med sitt mål ? :D
  • Äldre 16 Feb 03:33
    #9

    Detta var alltså bara ett förslag, inget tvång, de som tyckte detta var en urusel idé FÅR träna/banta, söka inspiration här, även om de ej uppger vikt eller viktnedgångsmål! :P

  • Äldre 16 Feb 14:24
    #10

    Vi kan göra så att de som vill får skriva in sin vikt annars är det 10 och sen räknar man neråt;)

    Diet och diet skriver in allt jag äter på viktklubb och sen promenader och träning hemma. Har två barn på 3 år och 7 månader så det där med att hinna till gym finns inte för tillfället. Har gått ner till inskrivningsvikten så nu är det bara alla de där andra kilona som ska bort ;)

Svar på tråden 10kg-10veckor