• Äldre 9 Feb 23:58
    4354 visningar
    9 svar
    9
    4354

    annorlunda brudbuketter

    Vill ha bilder på din ovanliga brudbukett. Gärna de ni gjort själv. Jag håller på att göra min med hjälp av kaffefilter

  • Svar på tråden annorlunda brudbuketter
  • Äldre 10 Feb 00:16
    #1

    Det vill jag verkligen se bild på när den är klar :D

  • Äldre 10 Feb 08:23
    #2

    Här är min broschbukett

  • Äldre 10 Feb 08:25
    #3
    -1 +1

    Älskar även denna hemgjorda jätteblommaImage

  • Äldre 10 Feb 09:23
    #4
    Magenta skrev 2015-02-10 08:23:45 följande:

    Här är min broschbukett


    Snyggt. Vi skall också göra en av broscher och småkrafs vi har precis börjat köpa saker till den så vi har långt kvar.
    Live free, ride free
  • Äldre 10 Feb 10:21
    #5

    Vi tänkte göra en jättebukett med som vi skall ha i lokalen eller där det passar. genom att ta stora lastbilsfläktar och göra om dem till mekaniska blommor :)


    Live free, ride free
  • Äldre 10 Feb 11:38
    #6

    min karl kommer fixa min helt utan min vetskap så jag har ingen aning om vad jag kommer hålla i min hand, men en sak är jag rätt så säker på - det blir något udda! har visat honom några exempel och dessa gillarr han, så jag blir inte förvånad om jag får något liknande! (vi har skogstema för övrigt)


    och vi har ju en liknande lykta hemma, så det är ju typ bara å stoppa in på blommor så är de ju klart :P 

    finns fler exempel på lyktor som jag gillar :) 

  • Äldre 10 Feb 23:41
    #7
    filibustern skrev 2015-02-10 11:38:32 följande:

    min karl kommer fixa min helt utan min vetskap så jag har ingen aning om vad jag kommer hålla i min hand, men en sak är jag rätt så säker på - det blir något udda! har visat honom några exempel och dessa gillarr han, så jag blir inte förvånad om jag får något liknande! (vi har skogstema för övrigt)

    och vi har ju en liknande lykta hemma, så det är ju typ bara å stoppa in på blommor så är de ju klart :P 

    finns fler exempel på lyktor som jag gillar :) 


    Lyktorna var väldigt fina
  • Äldre 10 Feb 23:42
    #8
    Pess skrev 2015-02-10 00:16:20 följande:

    Det vill jag verkligen se bild på när den är klar :D


    Lovar att fixa bild när den blir klar. Inväntar just nu mer floristtejp köpt på ebay för det är billigare.
  • Äldre 11 Feb 08:30
    #9


    Skickar en bild på EN av de blivande blommorna i vår jättebukett.
    Kaffekoppen är bara för storleksbedömmning inte som ingående detalj
    Live free, ride free
Svar på tråden annorlunda brudbuketter