• Äldre 9 Feb 21:42
    2141 visningar
    5 svar
    5
    2141

    Färg på klänningen!!!!

    Hej alla :)

    Nu behöver jag extra mycket hjälp!, 
    Vill hitta den bästa klänningen i grönt? 

    Någon som vet här inne en bra hemsida som är svensk som man kan beställa gröna brudklänningar på?? bar min vigsel om 2 veckor :) 

    Hoppas ni kan hjälpa mig ^^ <3 / Simone 

  • Svar på tråden Färg på klänningen!!!!
  • Ms T
    Äldre 9 Feb 21:51
    #1

    Tyvärr vet jag bara en sida men det tar längre än två veckor att få klänningen. Den är inte Svensk men går att ändra språket, valutan o måtten till Svenska. Man kan få måttbeställda där. Men ska du ha den så snart kanske det är bättre att gå till en butik o välja en balklänning i grönt. Den brudklänning jag ska köpa kallas balklänning men är en brudklänning.

  • Äldre 9 Feb 21:58
    #2

    åååh, tack iaf :) 

    får röja runt internet och om det skulle skita sig där, så får jag kolla stan :D 

    / Simone

  • Äldre 9 Feb 21:58
    #2

    åååh, tack iaf :) 

    får röja runt internet och om det skulle skita sig där, så får jag kolla stan :D 

    / Simone

  • Ms T
    Äldre 9 Feb 22:04
    #3

    Även sidan inte är Svensk så www.jjshouse.com där kan du kanske i alla fall kolla över lag om du fastnar för någon. Min ena kompis gifte sig i somras och köpte sin klänning från jjshouse. Hon blev jätte nöjd

  • Äldre 9 Feb 22:51
    #4

    Du hinner aldrig få en klänning på 2 veckor från jjshouse.


    Gå till en brudklänningsbutik om du vill ha en sån där riktig fluffig klänning och kolla bland bal/tärnklänningarna

    Annars kanske Nelly.com har något (ring dom i så fall och se till att dom kan skicka omgående


    nelly.com/se/balkl%C3%A4nningar-campaign-847/#colors=15

  • Äldre 10 Feb 00:19
    #5

    OOOOoo, 2 veckor! Du kom inte att tänka på detta lite tidigare? Flört Om du inte vill ha i typisk glansig balklänningsmodell så kanske zalando, boozt, bubbleroom eller nelly har något ! Samtliga har rätt snabb leverans!

Svar på tråden Färg på klänningen!!!!