• Äldre 31 Jan 22:32
    3968 visningar
    8 svar
    8
    3968

    Sökes: Fotograf till bröllop på Österlen

    Hej!

    Vi ska gifta oss på Österlen nu i sommar, 11 juli, och letar efter en bra fotograf.

    Helst ska det vara någon som tar glada, spontana bilder snarare än att det ser för regisserat ut (eller som jag sett i vissa fotografers porfolios, mest inzoomade "konstnärliga" bilder på någons sko eller ett blomblad). 
    Alla tips är välkomna!

    Tack!
    Nathalie

  • Svar på tråden Sökes: Fotograf till bröllop på Österlen
  • Äldre 1 Feb 05:29
    #1

    Hej!
    Jag är en bröllopsfotograf reser över hela Sverige för bröllopsfotografering.

    Ta gärna ett titt på: www.carevin.se

    Mvh,
    Imad Carevin

  • Äldre 1 Feb 19:17
    #2

    Vi var jättenöjda med vår fotograf, jag kan varmt rekommendera Rebecka, www.rebeckacreates.com/ .
    Hon var lyhörd och frågade vad vi ville ha, träffade oss i förväg och diskuterade. Visst tog hon bilder på våra skor, men hon frågade först om vi ville ha, vi tyckte det var lite roligt.

  • Äldre 2 Feb 22:05
    #4

    Hej grönvit!

    Skulle du kunna maila mig på nathalieoskar2015@gmail.com istället?
    Jag verkar ha lite problem med att logga in och se mina meddelanden...
    Tack!!

    Och till Elna14, tack för tipset. Hon ser ut att vara jätteduktig, men osäker på om det är precis rätt för oss.

    /Nathalie

  • Äldre 3 Feb 01:53
    #5
  • Äldre 3 Feb 18:09
    #7

    Hej!
    Jag fotograferar bröllop över hela Sverige & även utomlands.

    Ta gärna en titt på mina bilder.
    www.fotografannelie.com

    Mvh/
    Annelie

  • Aniara­4
    Äldre 7 Feb 12:36
    #7
    +1
    skrev 2015-02-07 11:06:22 följande:

    Hej! Har du tittat in hos mig?


    Hej! Har du tittat på forumreglerna? Om du tittar på de andra 2 fotograferna som svarat i denna tråd står det tydligt att de har har företagskonto och alltså har betalat för att få erbjuda sina tjänster i forumet. Det har inte du. Ditt inlägg är anmält.
  • Äldre 7 Feb 22:55
    #7
    +1

    Tack för alla svar!


    Fotograf Carevin och Amelie, tyvärr inte min stil då båda var just det jag försökte beskriva att jag inte sökte, dvs närbilder på skor och buketter och/eller en massa porträttbilder. Men tack ändå!

    StudioMix verkade fantastiskt bra och precis den avslappnade, spontana och glada känsla jag var ute efter. De var tyvärr upptagna 11 juli men rekommenderade mig vidare till sju(!) andra fotografer som de kollat(!) var lediga på vår dag. Vilken service! Så det blev en av dem. Jag skulle vilja rekommendera StudioMix om någon annan söker fotograf, de hade jättefina bilder på hemsidan och verkar som sagt väldigt hjälpsamma.

  • Äldre 9 Feb 18:49
    #8

    Vill tipsa om Sanna Dolck!
    sannadolck.com/

Svar på tråden Sökes: Fotograf till bröllop på Österlen