• Äldre 10 Jan 16:24
    4107 visningar
    10 svar
    10
    4107

    Fotograf i San Francisco

    Hej, jag och min sambo planerar att gifta oss i

    San Francisco i april. Nu till den nästan viktigaste

    Punkten, en bra fotograf! Finns det någon som har

    Tips på detta?

    Tacksam för svar

    / Hanna

  • Svar på tråden Fotograf i San Francisco
  • Äldre 11 Jan 15:19
    #1

    Hej!

    Anna Kuperberg är bra.

    På Fearless photographers kan ni själva lägga ut en gratis annons att ni söker fotograf.

    Hittar ni inte någon, ställer jag gärna upp;)

    Lycka till!

    Annelie

  • Äldre 11 Jan 21:18
    #2

    Åh tack snälla Annelie för tipset, då ska jag kika där!'

    Är du oxå fotograf och i sådana fall kan du tänka dig detta jobb? Pris?

    Tack!!!

  • Äldre 13 Jan 09:32
    #3

    Destination bröllopsfotograf: www.imadcarevin.se

  • Äldre 13 Jan 19:23
    #4

    Jag kommer också gifta mig i San Francisco, fast i maj istället, 

    Håller med om att fotograf känns som en väldigt viktig del av det hela. Hänger därför med här om det är okej? 

    Jag har precis börjat titta runt lite och har för egen del kommit fram till att jag har hittat bäst tips/info via Pinterest. Sedan om det är pålitliga fotografer man hittar eller inte är ju en annan femma... 
    Dock har jag hittat några stycken där man kan se bilder från tidigare jobb dom gjort på deras hemsida som referenser. Känns som att det finns väldigt olika sätt att utforma fotona på tex. om man är ute efter lekfulla bilder eller mer konstnärliga. Vet inte rikigt vad jag vill ha själv men det är ändå roligt att se vad det finns för alternativ Flört och det verkar vara många. 

    Men men, har inte kommit fram till något beslut än på långa vägar så jag har inte direkt några konkreta tips att komma med än så länge... 

  • Äldre 15 Jan 18:26
    #5

    Hej igen!
    Fearless Photographers har många pålitliga och duktiga fotografer. Finns även svenska fotografer som reser över hela världen för just bröllop.

    Jag har gjort en del bröllop utomlands, så maila mig ifall ni är intresserade.
    Klicka på min företagsannons här så kommer ni till min hemsida.

    Vet att även svenska kyrkan utomlands kan ge tips på fotografer.

  • Äldre 25 Jan 00:59
    #6

    Vi planerar också ett utlandsbröllop, dock inte förrän våren 2016 men ville vara ute i god tid och kolla efter fotograf! Genom en vän kom jag i kontakt med en tjej som fotade deras bröllop, Emelie Lundström på Nikita Foto. Hon fotar utlandsbröllop gratis mot resa och uppehälle för att fylla på sin portfolio. Hon har fotat många bröllop i Sverige och våra vänner var väldigt nöjda. Jag vet att hon är mammaledig just nu men hon finns på Facebook, sök på Nikita Foto så kan ni säkert få kontakt med henne :)

  • My fairyt­ale photog­raphy
    Äldre 11 May 21:39
    #7

    Ta en titt på Dinela photography på Facebook. Hon utgår från San diego och är otroligt duktig fotograf. 


  • Äldre 28 May 01:17
    #8
    Hej,

    Jag förmedlar bröllopsfotografer över hela Sverige till bra priser och kan försöka hjälpa er att hitta en lämplig fotograf. Besök vår hemsida och skicka en bokningsförfrågan om ni är intresserade. Vi har paket från 1,5 timme upp till heldag.


    Mvh, Roland Larsson
    Fotografagent - www.vigas.se
  • Aniara­4
    Äldre 28 May 14:23
    #9
    skrev 2015-05-28 01:17:12 följande:
    Hej,

    Jag förmedlar bröllopsfotografer över hela Sverige till bra priser och kan försöka hjälpa er att hitta en lämplig fotograf. Besök vår hemsida och skicka en bokningsförfrågan om ni är intresserade. Vi har paket från 1,5 timme upp till heldag.
    TS planerade bröllop i APRIL. Läste du dåligt eller spammade du bara varenda tråd du hittade i hopp om att nån annan skulle se din självreklam? För det är ju tämligen uppenbart att det inte är TS du försöker hjälpa.
  • My fairyt­ale photog­raphy
    Äldre 28 May 23:03
    #10
    Aniara4 skrev 2015-05-28 14:23:23 följande:
    TS planerade bröllop i APRIL. Läste du dåligt eller spammade du bara varenda tråd du hittade i hopp om att nån annan skulle se din självreklam? För det är ju tämligen uppenbart att det inte är TS du försöker hjälpa.
    Nu måste jag faktiskt försvara vigas, du kan inte utgå att han inte ville hjälpa TS. Jag skrev faktiskt själv i inlägget för någon vecka sedan, för inlägget var på första sidan (vilket är konstigt med tanken på sista som skrev det men så var det) och jag läste inlägget och ärligt såg inte ens att TS skrev i januari förrens jag såg ditt inlägg utan utgick att det var aktuellt inlägg eftersom det var på första sidan. 

    Sedan ser jag inget fel i hans inlägg med tanken på att han har ett företagskonto (och då utgår jag från att han kanske också såg inlägget på första sidan, som jag gjorde för två veckor sedan)
Svar på tråden Fotograf i San Francisco