• Äldre 1 Jan 21:30
    4820 visningar
    17 svar
    17
    4820

    Vad tycker ni om min brudklänning?

    Denna brudklänning köpte jag för tre år sen då vi först började planera bröllop men som vi tyvärr fick avstyra då annat dök upp. Jag har inte riktigt bestämt om jag vill ha denna eller inte. Jag är rätt velig av mig har jag märkt Obestämd Flört

    Om jag nu ska ha den, vad tycker ni passar bäst: med eller utan spetströjan?
    (Jag har även en underkjol på bilden när jag bär spetsen och klänningen är inte ordentligt snörad därbak.)

    Snälla alla tankar och åsikter är välkomna! Tack

  • Svar på tråden Vad tycker ni om min brudklänning?
  • Äldre 2 Jan 03:14
    #1

    Så vacker klänning! Förstår att det är svårt att välja mellan med eller utan spetstoppen för det blir ju som två helt olika klänningar. Jag har inte sett en sån överdel förut, den är jättesnygg!

    Kanske du kan ha båda stilarna? En lite mer klädd under vigseln o sen utan spetstoppen på festen. Jag själv har bara letat och "tänkt" bolero hittills men det där var riktigt snyggt så tack för inspirationen

  • Äldre 2 Jan 03:15
    #2

    Så vacker klänning! Förstår att det är svårt att välja mellan med eller utan spetstoppen för det blir ju som två helt olika klänningar. Jag har inte sett en sån överdel förut, den är jättesnygg!

    Kanske du kan ha båda stilarna? En lite mer klädd under vigseln o sen utan spetstoppen på festen. Jag själv har bara letat och "tänkt" bolero hittills men det där var riktigt snyggt så tack för inspirationen

  • Vanilj­bullen
    Äldre 2 Jan 09:35
    #3

    Tycker den är fin och passar dig!

    Och du ska absolut ha spetstoppen på!

  • PuntaC­ana201­5
    Äldre 2 Jan 10:14
    #4

    Jag tycker att du ska ha spetstoppen. Den gör klänningen ännu vackrare.

  • Äldre 2 Jan 11:45
    #5

    Den sitter jättefint på dig! Jag tycker också spetsen på, gillar spets :)

  • Äldre 2 Jan 13:12
    #6

    Jag sällar mig till kören som tycker att det blir jättesnyggt med spetstoppen på.

  • Äldre 2 Jan 13:36
    #7

    Tack för alla kommentarerna! Skönt med lite andras syn på det hela . Jag var också inne på att ha "spetströjan" men ville se vad ni tyckte . Men idén med att klä av sig den på kvällen var ju bra, så det kanske jag gör  .

    Mh, få se om det blir denna. Blir mer sugen nu efter alla snälla kommentarer .

  • Äldre 2 Jan 13:40
    #8
    +1

    Det ska stå att alla kommentarer är välkomna . Inte bara snälla

  • Äldre 3 Jan 09:45
    #9

    Väldigt vacker. Klart att du ska ha den. Jag skulle själv ha valt med spets, men det är min stil.

  • Äldre 3 Jan 14:26
    #10

    Hej!

    Upprepar det som många andra redan sagt för de har så rätt. Det är som två olika klänningar med och utan spetsen. Väldigt fin klänning! Tycker själv bäst om alternativet med spetsen men som någon sa så kan det ju vara ett alternativ vid vigseln och sedan ta av den på festen.

    Jag har själv en klänning utan axelband och kan tänka med något med spets över och har letat efter det. Var har du hittat din?

    /Linda

  • Äldre 3 Jan 23:18
    #11

    Tack vad kul att höra att ni tycker den är fin ?.

    Spetsbolero har jag köpt via ebay. Tyvärr minns jag ej från vilket land men tror Kina. Kostade ca 250 kr med frakt. Sitter perfekt med knappar därbak. ????

  • Äldre 3 Jan 23:22
    #12

    Haha oj det ska inte vara ? utan smileys.

  • Äldre 5 Jan 21:13
    #13

    Med spetstoppen. Älskar spets Glad

  • Äldre 13 Jan 08:07
    #14

    Absolut med spetstopp på. Klänningen är verkligen jättefin på dig och det är ju som flera skrivit tidigare, att om det blir varmt på middagen eller om du ska "skaka" loss på dansgolvet så kan du ju ta av den så har du en helt ny klänning ;)

  • Alylly­ra
    Äldre 13 Jan 09:25
    #15

    Fin klänning, den passar dig. Jag är inte så förtjust i "ryschet" på framsidan, jag tycker det tar ner helhetsintrycket lite när man ser den framifrån. Men från sidan var det väldigt snyggt!

    Jag gillar också spetstoppen, det blir mer som en helhet (fast det kan också vara att klänningen har mycket bättre fall på de bilderna där du har underkjol...).

    Om du trivs i klänningen och den sitter skönt så tycker jag du ska köra på den!

  • Äldre 13 Jan 20:02
    #16

    Tack för era ärliga kommentarer ?...

  • Äldre 13 Jan 21:03
    #17

    Spets, spets, spets! Hjärta

Svar på tråden Vad tycker ni om min brudklänning?