• Äldre 30 Dec 22:20
    5943 visningar
    28 svar
    28
    5943

    Bröllopsträff i sydvästra Skåne

    Hej! Jag börjar känna att jag tjatat ut bröllopssnack på mina vänner, familj och sambo, och skulle gärna träffa lite andra brudar som också går igenom bröllopsplanerandet samtidigt. Så då tänkte jag att man kanske kan dra ihop en liten fikaträff några stycken och bara ha lite andra i samma sits att ventilera lite med. Jag bor själv i Lund, men hoppas andra i sydvästra Skåne hade tyckt det var ett bra förslag! 

  • Svar på tråden Bröllopsträff i sydvästra Skåne
  • Äldre 8 Jan 20:28
    #11

    Hejhej!

    De här låter som en trevlig idé. Man har ju som minst sagt börjat tjata ut sina kollegor vid detta laget....jag bor i Kävlinge och ska gifta mig den 22 augusti så det är ju ett tag dit men så spännande ändå!!

  • Äldre 8 Jan 20:30
    #12

    Ska hämta ut min ring imorgon med, är så spänd på hur den kommer att bli!:)

  • Äldre 10 Jan 10:37
    #13

    Hej, va kul att så många är på. Jag har tenta nästa vecka, torsdag, sen efter det så är det ganska öppet för mig. Förmodar att det blir bäst på en helg för de flesta, så jag har förslag på exempelvis den 17/1, 25/1 eller 1/2. Låter någon av dem dagarna som nåt som passar?

  • Äldre 10 Jan 10:39
    #14

    Åh, jag vill jättegärna se, hur hittar man bildgalleriet? Har inte riktigt löst det än, hahaha!


    Annanym skrev 2015-01-08 14:26:12 följande:

    Så nu har jag varit och beställt min vigselring och det kostade självklart mer än beräknat men det är jag värd hihi

    Glömde såklart att ta en bild men det är en halvalians i vitguld med 10 st 0,02 (tror jag) karat diamanter.

    Blev sååååååå fint ihop med min förlovningsring <3

    (om ni är nyfikna har jag bild på klänning och förlovningsring i mitt bildgalleri)


  • Äldre 10 Jan 10:41
    #15

    Hur va den? Blev du nöjd? ??


    Emma88 skrev 2015-01-08 20:30:11 följande:

    Ska hämta ut min ring imorgon med, är så spänd på hur den kommer att bli!:)


  • Äldre 10 Jan 12:00
    #16

    Sofie:

    Vet inte riktigt jag heller så klistrar in en länk och hoppas att det funkar :)

    www.brollopstorget.se/user/gallery

  • Äldre 10 Jan 17:59
    #17

    Jag blev supernöjd!!! Så fin! Önskade tiden kunde gå fortare nu!!! Lyckades äntligen lägga upp bilder i mitt bildgalleri på den!!

    Jag kan alla utom den 2/1... Är bortrest då.

  • Äldre 11 Jan 12:18
    #18

    Jag kan bara 1/2, är fullbokad de andra datumen. 

  • Äldre 12 Jan 09:44
    #19

    Jag kan alla så mig spelar det ingen roll.

  • Äldre 13 Jan 14:45
    #20
    Annanym skrev 2015-01-10 12:00:33 följande:

    Sofie:

    Vet inte riktigt jag heller så klistrar in en länk och hoppas att det funkar :)

    www.brollopstorget.se/user/gallery


    Kom bara in på mitt eget galleri där. Har du koll på vad din bild är döpt till, för då kan man hitta den i det allmänna bildgalleriet. :D

    Kul att du är nöjd iallafall, förstår att du vill det ska gå fortare, sån är jag med, samtidigt som jag är ganska tacksam att jag har gott om tid på mig såhär i tentatider. ;) 
  • Äldre 13 Jan 14:47
    #21

    För mig spelar det som sagt ingen roll heller, men vi kan ju annars kanske skjuta på det typ en vecka eller nåt sånt om det är någon dag därefter som passar både eliii och emma88? Hur har ni det helgerna efter 1/2? :)

    Annars får vi köra flera gånger. ;)

  • Äldre 13 Jan 15:38
    #22

    www.brollopstorget.se/user/gallery/view/166779

    Se om denna länken funkar då?

  • Äldre 13 Jan 15:42
    #23

    www.brollopstorget.se/user/gallery/view/165119

    Och denna...

    För övrigt kan jag nästan när som helst på helgerna om det är ok att jag ev tar med min son?

    Tror inte det ska behövas men fall i fall :)

  • Äldre 18 Jan 19:27
    #24

    Jag har lite svårt på helgerna men kommer om jag är i Skåne

  • Äldre 21 Jan 16:54
    #25

    Någon här som ska på bröllopsmässan i Hbg på söndag? :)

  • Äldre 22 Jan 15:59
    #26

    Hej allihopa, har varit lite upptagen med skolan, men nu har jag lite tid över för bröllopsplaner igen. :) Vad sägs om en fika den 2/1 då? Vi kan ju såklart höras närmre, saker kan komma i vägen och så, det vet jag själv med skolan att där plötsligt kan komma något viktigt, men ska vi kanske sikta in oss på det? 
    Låter det bra? Tycker vi det är kul kan vi ju såklart köra på fler gånger sen. :) 

  • Äldre 23 Jan 07:36
    #27
    +1

    Funkar för mig, tror jag!

  • Äldre 31 Jan 21:47
    #28

    Hej hej!

    Självklart har jag fått en match flyttad till imorgon så jag är körd. Verkar inte som så många kunde imorgon ändå. Någon som har ett bra förslag på en annan dag som hade funkat?

Svar på tråden Bröllopsträff i sydvästra Skåne