• Äldre 17 Dec 15:05
    2440 visningar
    2 svar
    2
    2440

    Vart hitta bal/tärnklänningar för max 2000kr nära Uppsala/Stockholmsområdet?

    HJÄLP!

    Har nu sökt med ljus och lykta hela året efter tärnklänningar/balklänningar till mina fyra tärnor! Klänningarna får absolut inte kosta mer än 2000kr styck och måste säljas i butik då tärnorna vill kunna prova klänningarna innan köp vilket jag förstår.

    Så snälla om någon känner till en butik, max 2 timmars restid från Uppsala, som säljer billiga långa tärnklänningar i satäng så skriv det till mig så skulle både jag och mina tärnor bli oerhört glada!!

    Någonting i den här stilen


    Obs! Klänningarna måste alltså inte se ut som klänningarna på bilderna utan det är bara exempel för att förklara vad vi söker efter på ett ungefär.

    Stort tack på förhand!

     

  • Svar på tråden Vart hitta bal/tärnklänningar för max 2000kr nära Uppsala/Stockholmsområdet?
  • Äldre 18 Dec 23:55
    #1

    Vet att det ligger en butik på vasagtan i Sthlm som har massor med klänningar. Även Scala, som ligger vid plattan, har klänningar. Det var där jag köpte min balklänning.

  • Äldre 3 Jan 11:09
    #2

    Bridaloutlet har både bröllopsklänningar och tärneklänningar. Ligger i Ropsten i sthlm, finns även hemsida.
    Annars kan jag skarpt rekomendera att beställa på nästet. Var tärna förra året och då beställdes våra på nätet och var super nöjda.

Svar på tråden Vart hitta bal/tärnklänningar för max 2000kr nära Uppsala/Stockholmsområdet?