• Äldre 1 Dec 13:37
    3125 visningar
    5 svar
    5
    3125

    Rolig present!

    Jag har hittat en kanonpresent som man kan ge bort vid nästan alla tillfällen som finns :D Kolla in på www.nameon.se där har de en massa roligt men just handdukar med namn på tyckte jag var en kul grej att ge bort! :) 

    Finns även babysaker som passar perfekt som doppresent ju, första plaggen med ens namn på liksom :)

    Hoppas det var ett bra tips, men ni kanske redan visste om att det fanns. :)

  • Svar på tråden Rolig present!
  • Äldre 3 Dec 09:43
    #1
    +1

    De har en massa fina saker faktiskt, kolla in barnkläderna! Jag köper lite juklappar därifrån i år :) Borde komma en leverans snart! Kan nog lägga upp någon bild här :)

  • Äldre 5 Dec 12:22
    #2
    +1
    JohannaE skrev 2014-12-03 09:43:41 följande:

    De har en massa fina saker faktiskt, kolla in barnkläderna! Jag köper lite juklappar därifrån i år :) Borde komma en leverans snart! Kan nog lägga upp någon bild här :)


    Såg barnkläderna! Vad roligt, det verkar som att man kan skriva in namn på dem också? Ja men lägg gärna upp en bild på något du fått därifrån :) 
  • Äldre 11 Dec 09:59
    #3
    +1
    Isabelles skrev 2014-12-05 12:22:28 följande:
    Såg barnkläderna! Vad roligt, det verkar som att man kan skriva in namn på dem också? Ja men lägg gärna upp en bild på något du fått därifrån :) 
    Har inte fått till någon bra bild ännu, det där med babykläder med namn på är ju jättekul tycker jag! Jag brukar gå in på svenskanamn.se och titta vad för namntrender det är nu :)
  • Äldre 18 Dec 10:24
    #4

    Ja där brukar jag kolla lite ibland :D 

  • Äldre 15 Feb 18:59
    #5

    Kul sida. Man kan ju trycka hela fotografier på saker som man ger bort nuförtiden. typ fotomugg och sånt.

Svar på tråden Rolig present!