• Äldre 17 Oct 17:03
    3934 visningar
    4 svar
    4
    3934

    Bomba mig med tips på roliga, genomtänkta presenter

    När vi gifte oss fick vi så fina och roliga presenter, såna vi inte hade önskat oss.


    Som tex en fin guldkista med rullade 20-lappar. I varje bunt fanns 10st 20:or och det låg ca 20st buntar. Den var både fin, rolig och genomtänkt.


    Vi fick även ett plan av kartong med bilder på oss och barnen, inuti planet fanns det pengar som bidrag till en resa.


    Nu ska vi på bröllop och är verkligen i sista minut för att komma på något bra.


    Bomba oss med idéer vad kan vi ge till brudparet??

  • Svar på tråden Bomba mig med tips på roliga, genomtänkta presenter
  • Äldre 17 Oct 17:53
    #1

    bestäm en färg, kanske nån favoritfärg som brudparet har.

    Köp sedan en korg och fyll den med saker i favoritfärgen.    (tex rosa:  en gästhandduk, tvål, rosa godis, rosa diskborste, rosa strumpor, rosa ljuslykta, rosa anteckningsbok, rosa tändare, rosa vinglas, rosa servietter osv ) 

  • Äldre 17 Oct 18:18
    #2

    Här kommer några förslag till

    Färdiga Presentboxar med äventyr/upplevelser t.ex från Live It.

    Ett vackert träd.

    Brevlåda.

    Flaggstång/en något udda gåva, jag vet men det blev en succé till ett brudpar jag känner!

  • Äldre 18 Oct 17:39
    #3

    Vet inte om det är försent att komma med tips, men på mitt bröllop fick vi en korg med italienska och spanska delikatesser, vilket vi verkligen uppskattade då vi älskar just sådant.


    Så, släng ihop en delikatesskorg med sådant ni vet att brudparet gillar att äta, fast i lite lyxigare form. Tycker man det är futtigt går det alltid att toppa med presentkort på antingen en specifik restaurang, eller köpa ett från restaurangguiden, där det då finns en hel drös med olika restauranger att välja på.

  • Äldre 25 Feb 15:22
    #4

    Ett par förslag på presenter skulle vara en vackert inramad canvastavla med en bild på brudparet eller en vacker landskapsbild. Ett presentkort på en heldag på ett spa skulle säkert också uppskattas.

Svar på tråden Bomba mig med tips på roliga, genomtänkta presenter