• Äldre 6 Oct 20:07
    7069 visningar
    8 svar
    8
    7069

    Järvsö 2015

    Någon som ska gifta sig i Järvsö 2015 eller någon annanstans i Hälsinglandstrakten? 

    Jag är inte från Järvsö men min pappa, så jag letar efter tips på allt från frisörer till solister.

  • Svar på tråden Järvsö 2015
  • Äldre 27 Oct 14:23
    #1

    Vi ska gifta oss i Järvsö i juni (jag är från Stockholm men min kille från Hälsingland). Vad har ni bokat för lokal för middag/fest/vigsel? De brukar ju kunna hjälpa till med tips på sådant. Själv letar jag efter en gitarrist och vill gärna ha tips på frissa, bageri och blomsterhandel i krokarna. Vi kan väl dela med oss ju mer vi hittar. :) /Isabel

  • Äldre 28 Oct 19:27
    #2

    Vad roligt med en till Järvsöbrud! Vi kommer att viga oss i Järvsö kyrka och ha festen på Järvsöbaden.

    Jag blev nyligen tipsad om salongen Syrran & Jag i Ljusdal och jag har nog tänkt boka det själv.

  • Äldre 29 Oct 08:26
    #3
    Jag kan tipsa om foto, sök på fotograf Malin Norlén hon fotar i hela Sverige Solig
  • Äldre 29 Oct 12:03
    #4

    Kul! Vi kommer också ha vår fest på Järvsöbaden. 
    Dock borgerlig vigsel för vår del så det blir också i deras trädgård (har beställt bra väder ). Ska kolla upp salongen du nämnde, tack för tips!

  • Äldre 29 Oct 12:14
    #5

    Kul! Vi kommer också ha vår fest på Järvsöbaden. 
    Dock borgerlig vigsel för vår del så det blir också i deras trädgård (har beställt bra väder   ). Ska kolla upp salongen du nämnde, tack för tips!

  • Äldre 29 Oct 12:47
    #6

    Förresten, hittade en florist och bageri (som gör bröllopstårta) som verkar toppen! Spana in: 


    http://www.jarvsogardsbageri.se 
    och: 


    http://jarvsoblomsterhandel.se

  • Äldre 29 Oct 14:45
    #7

    Vi har anlitat Linda-Pauline som bor i Färila som fotograf. Hon verkar superproffsig!

    Vi har beställt bröllopstårta via Järvsöbaden. Jag är lite nervös över den biten men jag hoppas dom kan fixa en bra!

    Blomsterhandeln verkar ju bra!

  • Äldre 30 Oct 13:51
    #8

    Härligt. Vi har anlitat fotograf Philippe Rendu (philippe.se). Verkar också grym. :)

    Förresten, har du eller någon annan här kanske koll på någon gitarrist i Järvsö-trakten som ni kan rekommendera? En vän ska sjunga en låt under vigseln (Kent- Utan dina andetag) och behöver hitta någon som kan kompa henne på den låten helt enkelt. Tacksam för tips!

Svar på tråden Järvsö 2015