• Anonym (Längt­ar)
    Äldre 19 Sep 15:00
    3049 visningar
    4 svar
    4
    3049

    Vi ska gifta oss!

    Åh!
    Vi träffades för 1 1/2 år sedan, blev dö-kära, och förlovade oss efter bara någon månad. Billiga silverringar, som vi bestämde vi skulle byta ut så småningom.
    (haha inte hunnit ännu)

    I somras blev jag rejält sjuk och inlagd på sjukhuset. Min man ställde upp till 200%, barn (mina), hushåll, allt...

    Nu är jag hemma, mår bättre, håller på att bli sambo,,,
    Och bröllop ska det bli. Dock ett-två år fram i tiden så vi hinner spara. (båda har varit arbetslösa, men han har fått jobb, jag studerar och arbetar timmar)

    Jag är SÅ lycklig, trots vår korta tid tillsammans, (sjukdom förde oss närmare varandra)
     
    Börjar titta runt på sådant som har med bröllop att göra.
    Ringar, kläder, plats, herregud det är en hel värld!

    Det enda vi "bestämt" är att vi vill ha Titan-ringar,
    och att vi ska ha ett relativt litet intimt mysigt bröllop.

    Hjärta

  • Svar på tråden Vi ska gifta oss!
  • Äldre 19 Sep 18:15
    #1

    Grattis!! {#emotions_dlg.flower}

    Vad mysigt! Min man och jag valde också silverringar men det var för att vi båda äääälskar ringar.
    Nu har vi varit gifta i 4 år, har en son och planerar vårt andra "bröllop" till nästa sommar. Vi ska förnya våra löften med en handfasting. Detta för att ingen av våra nära och kära var med när vi gifte oss. Vi valde att göra det privat eftersom jag blev gravid. 

    Önskar all lycka och välgång till er! Hjärta

  • Anonym (Längt­ar) Trådstartaren
    Äldre 21 Sep 01:46
    #2
    IdaMarie skrev 2014-09-19 18:15:20 följande:

    Grattis!! {#emotions_dlg.flower}

    Vad mysigt! Min man och jag valde också silverringar men det var för att vi båda äääälskar ringar.
    Nu har vi varit gifta i 4 år, har en son och planerar vårt andra "bröllop" till nästa sommar. Vi ska förnya våra löften med en handfasting. Detta för att ingen av våra nära och kära var med när vi gifte oss. Vi valde att göra det privat eftersom jag blev gravid. 

    Önskar all lycka och välgång till er! Hjärta


    Åh vad härligt! Solig Ni har "sparat efterrätten" dvs festen till nära & kära. Mysigt, och det blir mer än "vanlig" fest i o med ni förnyar era löfte.

    Lycka till med allt
  • Äldre 21 Sep 21:11
    #3

    Oja. Känns så bra när man kan göra det så familjärt oxå.
    Tack detsamma {#emotions_dlg.flower}

  • Anonym (Någon­)
    Äldre 31 Oct 10:54
    #4

    Det låter verkligen super mysigt. Jag är också förlovad med någon som jag inte känt så länge. Vi träffades i Maj och förlovade oss i Augusti. Helt galet jag vet.

    Vi ska gifta oss 2016 så vi har lite tid på oss att tjafsa om saker och ting.

    Nu bor vi ihop och jobbar ihop nästan varje dag. Jag är mode konsult till hans firma vid sida om min forskning. 

Svar på tråden Vi ska gifta oss!