• Äldre 16 Sep 15:40
    29011 visningar
    30 svar
    30
    29011

    Oktober 2015

    Är kanske lite tidigt ute men hoppas att flera oktoberpar hittar hit Glad

    Vårt bröllop är tänkt att gå av stapeln den 24/10-15

    Färgtemat än så länge:


    (bilderna är lånade från pintrest)
  • Svar på tråden Oktober 2015
  • Äldre 16 Sep 18:23
    #1

    Hej!

    Vi gifter oss 10/10-2015. Vårt bröllop kommer att ha tema där vi vill att våra gäster skall känna familjärt, mysigt och avslappnat, med röda och natur färger vilket avspeglar oss väldigt bra!

  • Äldre 16 Sep 21:33
    #2

    Kul, har funderat på när dett började vara dags för en sådan här tråd! 17/10 har vi tänkt, och vi hoppas få till en Harry Potter-vib utan att det blir allt för utstuderat. Mycket vitt med guld och vinrött som accentfärger, och förhoppningsvis rätt mix mellan trollsk glamour och barnslig charm.

  • Äldre 18 Sep 14:55
    #3

    Hur långt har ni kommit, och var i landet håller ni hus någonstans?

    Gillar ert färgtema, Mamman i Gerdsmygen, ser höstigt ut men fräscht och lite annorlunda. 

  • Äldre 18 Sep 20:40
    #4

    3 oktober 2015 förnyar vi våra löften men med ett större bröllop. Gifte oss snabbt på sonens dop 2009

  • Äldre 5 Oct 07:41
    #5

    Åh vad roligt med några till :)

    Vi har bokat kyrka och festlokal och min klänning är beställd. I övrigt så sitter jag och knåpar ihop en budget.

    Vi håller till i Öregrund ute vid kusten.

  • Äldre 5 Oct 07:46
    #6

    Harry Potter vib tycker jag låter alldeles underbart! Jag var inne på Woodland med en touch av Alice i underlandet när vi skulle ha sommarbröllop förut ;)

  • Äldre 5 Oct 08:10
    #7

    Vi planerar att gifta oss 24/10-15 :) exakt datum hänger dock lite på lokalen som vi inte fått bokat än... Vi kommer gifta oss i Mariestad men bor i Karlstad för tillfället.

  • Äldre 5 Oct 11:19
    #8

    Då gifter vi oss samma dag litenkaka (Y)

  • Äldre 6 Oct 10:43
    #9

    Vi har listat de stora dragen i budgeten, finliret får vänta tills vi har haft möjlighet att kolla alkoholreglerna på stället och pratat med cateringfirman. Lokal är bokad, och där ingår kapell. Det är väl ungefär så långt vi har kommit just nu.

    Nästa steg är fotograf och klänning, tror jag. Fasar lite för båda, stora och viktiga punkter som jag inte riktigt vet hur jag vill ha dem. 

  • Äldre 7 Jan 14:58
    #10
    +1

    Ojoj nu pirrar det i magen! Bokade precis in datumet 17 oktober 2015 för vår vigsel! Hjärta Vi hade egentligen velat ha 10 oktober (coolt datum!) men då hade kyrkan stängt så det gick inte. Men det gör ingenting, datumet har inte någon speciell betydelse för oss.


    Nu försöker jag att hålla igen lite på "planerarsuget" och inte gå helt bridezilla och planera klart bröllopet på en månad utan inblandning av fästmannen Flört 

Svar på tråden Oktober 2015