• Äldre 7 Aug 22:27
    36023 visningar
    5 svar
    5
    36023

    Någon som har erfarenhet av att handla på bridesire.se?

    Hejsan!

    Kollar runder efter sidor på nätet med billiga brudklänningar och fick upp denna: bridesire.se. Har någon handlat där i från och vad tycker ni om den sidan i så fall eller har ni några andra förslag på sidor som man kan känna sig trygg att handla i från? / Caroline

  • Svar på tråden Någon som har erfarenhet av att handla på bridesire.se?
  • Himla
    Äldre 8 Aug 07:23
    #1

    Det är ju en vanlig Kinasida, om du ändå ska beställa en kinaklänning så kolla kinaforumet härinne och beställ från en sida med bra rykte och fina klänningar.....

  • Äldre 13 Feb 12:06
    #2

    Jag beställde en brudtärna klänning från Bridesire.com för 1000sek . Den var beställd i personliga mått. Klänningen var den samma så som på bilden presenterad, med en justeringsband innuti klänningen som ger den lite fult veck vid blixtlåset, men ingen katastrof. Däremot var klänningen trasig rakt igenom alla tyglager ( troligen av en larmknapp) jag påtalade detta och fick till svar att stryka tyget o prova med det eller skicka tillbaka den... Nä det pallade jag inte göra, så jag gick till en butik i Sundbyberg (Sthlm) som har den typen av klänningar (Cecilias Mode ) och frågade om det kunde fixas på något sätt och det kunde dom. Fick olika förslag på hur man kunde korrigera mitt problem och dom hjälpte även med att ordna längden för inga pengar alls. Så allting gott i slutet, men som sagt, tar ej risken igen då det är ett projekt o skicka tillbaka en klänning till Kina för att få den fixad. Tack för mig.

  • Äldre 24 Apr 18:59
    #3

    vet nån hur lång tid tar tills man får beställningen??

  • Äldre 11 Nov 20:37
    #4

    Jag beställde 2 st klänningar i två olika storlekar.. fick aldrig klänningarna. De tog betalningen och därefter helt omöjligt att få retur på betalningen!!
    VARNAR verkligen för BRIDESIRE

  • Äldre 26 Feb 15:46
    #5

    varnar för denna sida. hade beställt en klänning , betalade 2500kr +  tullavgift och ..., klänningen var inte alls som på bilden,, den var inte ens värt att prova. hela kroppen syns genom tyllen. returnerade till dem och betalade 400kr för posten och hoppades på att få tillbaka lite av pengarna. det står på deras sida att dem drar bort 20% av pengarna. sedan tjafsar dem om att de drar 30%. jag sa ok! bara betala en del. men men, efter 4 månader när jag fortfarande kräver mina pengar så säger dem att dem inte kan hjälpa mig och att dem är upptagna ,...
    Helt sjukt att jag gick på med att skicka tillbaka klänningen! jag kunde ha kastat den då hade jag i alla fall sparat 400kr.

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av att handla på bridesire.se?