• Äldre 16 Jul 08:14
    6223 visningar
    6 svar
    6
    6223

    Juni 2015

    Kikade runt lite här efter en tråd till oss som ska gifta sig Juni 2015, men hittade ingen.
    Vi gifter oss 6/6-15 i Kalmar, och vår planering har nu startat på allvar...

    Vi har bokat kyrka, festlokal och toastmaster. Dessa är helt klara, men har massor av halvklara beslut gjorda.

    Hur långt har ni kommit i planerandet?

  • Svar på tråden Juni 2015
  • Äldre 29 Aug 21:25
    #1

      Hej, 

    Vi har tänkt gifta oss borgligt den 6/6-15 i norr om Stockholm. Vi har preliminärbokat lokal o band till festen. Vi får svar om lokalen nästa vecka hoppas vi, då de börjar ta itu med nästa års bokningar. Så fram tills dess så ligger vi lite lågt med resten av planeringen. Vi har börjat leta efter catering till festen oxå.

    Vad ska ni ha för mat?  

  • Äldre 4 Sep 17:30
    #2

    Hej!

    Här är en till som planerar bröllop runt 6-7 juni nästa år! Är lite orolig att vi börjar något sent men det är ju trots allt 9 månader kvar så vi borde hinna! ) Håller på och kollar på lokaler nu. Bröllopet ska vara i Stockholm.

  • Äldre 4 Sep 21:42
    #3

    Hej!

    Vi gifter oss 19 juni 2015 på södra Öland. Men bor i Stockholm.

    Vi har bokat lokal, kyrka.

    Bestämt catering firma.

    Valt smak på tårtan.

    Gästlistan är klar och inbjudningskorten beställda. Vi kommer att bjuda 123 personer. Galet.

    Min vigselring är köpt. Min fästman vill bara ha 1 ring.

    Dekoration är bestämt men pysslet är kvar.

    Har haft konsultation med florist.

    Fotograf blir en vän till familjen.

    Bandet blir några släktingar.

    Vi vill ha en enkel sommarfest och att alla ska ha en rolig kväll! Vi har ingen direkt budget.

    Nu ska jag kämpa med vikten innan jag ska pröva klänning!

  • Äldre 6 Feb 12:54
    #4

    Jag ska gifta mig 27 juni 2015 i Göteborg! Vi har bokat lokal och kyrka, klänningen är beställd, ringarna är köpta, fotograf och videograf är bokade och tårtan.. ja, vi har nån som ska göra den i alla fall!!

    Det är fortfarande så mycket kvar att göra! Inbjudningar står nu högst på listan och blommor, transport och musik är det också prioritet på. Hur långt har ni andra kommit?


    Är det inga flera som gifter sig i juni i år? vi kan inte vara så få som gifter oss i juni!

  • Äldre 6 Feb 22:39
    #5

    Här är en till som gifter sig i juni, rättare sagt 6 juni Glad

    Jag planerar och pysslar för fullt, håller just nu på med servett ringar och ljusstakar. Har så mycket ideér, så man måste ju börja i nån ände!!

    Annars så har vi kyrka och festlokal bokad, inbjudningskorten är gjorda och utskickade, frisör bokad, vigselring och klänning köpt, floristen har jag pratat med, tårtan är halvklar.

    Återstår att vi ska ta beslut om maten, vi ska ha buffé och just nu lutar de åt kallskuret...

    Vad ska ni andra ha för mat??

    Idag är de precis 4 månader kvar Hjärta

  • Äldre 13 May 09:02
    #6

    Nu närmar de sig med stormsteg, hur går de för er blivande brudar där ute?? Hjärta

Svar på tråden Juni 2015