• Äldre 6 Jun 09:19
    1707 visningar
    4 svar
    4
    1707

    Biltråd: Frusen! Hur gör/gjorde du?

    Vi gifter oss i slutet av juli. Självklart hoppas jag på 30 grader och strålande solsken, men det är ju inte säkert att det blir så. :) Problemet är att jag är så otroligt frusen av mig. 

    Efterlyser bilder på värmande alternativ att ha till brudklänningen. Vad hade du/ska du ha på dig? 

    Supertack på förhand!

  • Svar på tråden Biltråd: Frusen! Hur gör/gjorde du?
  • Äldre 7 Jun 23:49
    #1

    Vi väljer mellan vigsel i 1 maj eller 6 juni så om det blir ett maj-bröllop så vill jag också ta del av dessa värmande förslag! Så jag hakar på och bevakar den här tråden! :)

  • Äldre 8 Jun 04:17
    #2

    Jag hade en tunn stickad spetsbolero efter det här mönstret: handmadebyfasola.blogspot.com/2010/03/matrimonio-bolero.html

    Min är i lite tunnare garn och med långa ärmar. Har ingen riktigt bra bild, men ungefär såhär:


    Sen var det iofs i november, så jag hade även stickad spetshalsduk och skinnjacka. Men det hoppas jag att du inte ska behöva!

  • Äldre 20 Jun 14:15
    #3

    Har ingen bild tyvärr, men vi ska gifta oss om en vecka och jag kommer ha en ljusblå cardigan att ta på efter vigseln ifall det skulle bli lite kyligt.

  • Leona7­5
    Äldre 23 Jun 22:27
    #4

    Jag hade på mig en cape från diadema.se, och var jättenöjd. Värmande men samtidigt smidig.

    www.diadema.se/capesjalbolero-fuskpaels-c-38_46.html

Svar på tråden Biltråd: Frusen! Hur gör/gjorde du?