• Äldre 20 May 09:39
    46420 visningar
    6 svar
    +3
    6
    46420

    Min sida?

    Hej allihop! 


    Jag håller på att bli lite halvtokig här och bestämde mig tillsist för att höra om någon vet. Jag är van vid gamla BT och försöker nu uppdatera ett antal saker i min budget på nya BT.. Om jag hade kunnat hitta verktygen! 

    Kan någon snälla berätta exakt hur man hittar till "Min sida" och "Verktyg" därifrån, för jag hittar bara min presentation och mina inställningar men ingen meny som hänvisar mig till verktygen.. 

    Verkligen tacksam för svar, känner mig urdum men har letat som en tok och kan verkligen inte lokalisera den. 
    Tack!

  • Svar på tråden Min sida?
  • Äldre 20 May 09:43
    #1

    Har precis samma problem! Tacksam för hjälp med att hitta Bordsplaceringsverktyget!

  • Äldre 20 May 09:44
    #2

    Testa att gå in på gamla bt-hemsidan, det tänker jag göra

  • Äldre 20 May 09:51
    #3

    Alla verktyg ligger kvar på gamla BT-sidan.


    gamla.brollopstorget.se

  • Äldre 20 May 09:54
    #4

    Det är jag medveten om men den sidan krånglar för mig.. Google Chrome kan inte hitta sidan så det slutar med att jag sitter och laddar om den hela tiden. Det måste ju finnas på nya BT också, ingen som vet? 

  • Äldre 27 Jun 11:22
    #5

    HIttar inte heller bordsplaceringsverktyget på BT....

  • Äldre 27 Jun 13:14
    #6
    Skymningstid skrev 2014-05-20 09:54:55 följande:

    Det är jag medveten om men den sidan krånglar för mig.. Google Chrome kan inte hitta sidan så det slutar med att jag sitter och laddar om den hela tiden. Det måste ju finnas på nya BT också, ingen som vet? 


    Nej det finns inte på nya BT.


    Jag har suttit på gamla BT med google chrome av och till dom senaste veckorna eftersom att det var stora problem att skriva i trådar här på nya BT för oss som inte surfade mobilt. Så det borde inte vara chromes fel att du inte hittar gamla BT i så fall. 


    Blåklint skrev 2014-06-27 11:22:56 följande:

    HIttar inte heller bordsplaceringsverktyget på BT....


    Som sagt, du måste gå in på gamla bröllopstorget.
    Länk ligger i mitt tidigare inlägg en bit upp

Svar på tråden Min sida?