• Äldre 10 May 19:08
    5337 visningar
    5 svar
    5
    5337

    Tips på Musiker

    Hej alla giftassugna därute! 

    Tittar runt i forumet och ser att många letar efter någon som kan spela på vigsel, fest m.m. 

    Jag vill bara tipsa om killen vi hade på vårat bröllop på Lidö förra sommaren. 
    Han kallar sig för Mollonius ( tror han heter Molle Egentligen :) och spelade inte bara på våran vigsel, utan även på bröllopsskålen och även som DJ efter middagen! 
    Inte bara en väldigt fantastisk sångare utan en underbar kille att ha att göra med när pulsen går i 280 och man har så mycket annat att tänka på. 
    Förtroendeingivande, lugn och väldigt flexibel, med tanke på att vi ändrade oss minst 2 gånger när det skulle komma till våra vigsellåtar:) Han var hur lugn som helst med det, och vi fick så mycket komplimanger från gästerna som sa att det verkade som han kände oss eftersom det blev en sådan närvaro när han spelade.

    När han sen satte igång dansgolvet på kvällen fick han verkligen igång alla. Till och med min morfar kom upp på benen när det svängde som mest.

    Han var verkligen en helhetslösning och med tanke på ekonomin på ett bröllop
    kändes det som vi fick allt i ett!

    Kan varmt rekommendera den här killen även om det känns som om ni kommer sno honom lite från oss haha :)
     
    Hör av er här eller på min mail: nottotouchtheearth@live.se 
    om ni vill att jag ska ge er hans info m.m

    Varmast

    Marianne (och Patrik)

  • Svar på tråden Tips på Musiker
  • Äldre 12 May 13:28
    #1

    Hej kolla in www.stonecc.se
    Mvh Daniel

  • Äldre 16 Jul 18:46
    #2
    Lyckliga Marianne skrev 2014-05-10 19:08:57 följande:

    Hej alla giftassugna därute! 

    Tittar runt i forumet och ser att många letar efter någon som kan spela på vigsel, fest m.m. 

    Jag vill bara tipsa om killen vi hade på vårat bröllop på Lidö förra sommaren. 
    Han kallar sig för Mollonius ( tror han heter Molle Egentligen :) och spelade inte bara på våran vigsel, utan även på bröllopsskålen och även som DJ efter middagen! 
    Inte bara en väldigt fantastisk sångare utan en underbar kille att ha att göra med när pulsen går i 280 och man har så mycket annat att tänka på. 
    Förtroendeingivande, lugn och väldigt flexibel, med tanke på att vi ändrade oss minst 2 gånger när det skulle komma till våra vigsellåtar:) Han var hur lugn som helst med det, och vi fick så mycket komplimanger från gästerna som sa att det verkade som han kände oss eftersom det blev en sådan närvaro när han spelade.

    När han sen satte igång dansgolvet på kvällen fick han verkligen igång alla. Till och med min morfar kom upp på benen när det svängde som mest.

    Han var verkligen en helhetslösning och med tanke på ekonomin på ett bröllop
    kändes det som vi fick allt i ett!

    Kan varmt rekommendera den här killen även om det känns som om ni kommer sno honom lite från oss haha :)
     
    Hör av er här eller på min mail: nottotouchtheearth@live.se 
    om ni vill att jag ska ge er hans info m.m

    Varmast

    Marianne (och Patrik)


    Kan det ha varit Molle Engström? Mörkhårig kille? Rätt kort? Så kul isåfall, känner ju honom! Rätt trakter ni pratar om iallafall :D
  • Äldre 9 Sep 01:22
    #3
  • Äldre 9 Sep 11:03
    #4
  • Äldre 18 Sep 18:21
    #5

    Hej!
    Vi är en duo som heter Ivan & Karolina och arbetar heltid som 


    sångare och musiker med stor erfarenhet och bredd 


    gällande stil/genre, utbildade på musikhögskolan.


    Lyssna: http://www.ivankarolina.se


     


    Vi erbjuder: Sång och musik under vigsel, mingelmusik, vals/första dans, livemusik upptempo att dansa till, Musikquiz



    Se oss på vårt video/medley: 

    ">


Svar på tråden Tips på Musiker