• Anonym (undra­r)
    Äldre 26 Apr 15:21
    1693 visningar
    3 svar
    3
    1693

    Vad skulle ni valt/föredragit?

    Min kille fyller 30 år snart och jag funderar på vad jag ska ge honom.
    Står mellan dessa två alternativ:

    alt 1. Middag på resturang och övernattning på hotell med en spa behandling, bad i pool och gymma om vi vill.

    alt 2. En äventyrsdag dag med kajakpaddling, krypa i grottor och bergsklättring.
    Sedan sova hemma hos mig tillsammans.

    (Jag kommer delta i båda alternativen).

    Så vad tror ni mest på som 30-årspresent? Vad hade er kille föredragit tror ni?

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Vad skulle ni valt/föredragit?
  • Aniara­4
    Äldre 26 Apr 16:59
    #1

    Det intressanta är väl inte vad någon annans kille skulle föredra utan vad just din kille skulle föredra? Alla är ju olika, menar jag, och du är ju den enda här som känner just honom...

    Är han en mer aktiv typ eller gillar han att lyxa? Spabehandlingar är väl nåt som tjejer ofta är mer entusiastiska över än killar, men det finns såklart undantag.

  • Äldre 26 Apr 19:45
    #2

    min fästman hade definitivt föredragit lite äventyr. han är inte den som uppskattar romantiskt restaurangbesök och tjafs. dessutom har vi gjort det ett x antal ggr, så jag skulle nog ta till lite roligt och äventyrligt :) dock kanske inte just DE DÄR aktiviteterna. men det är ju jag och vad jag tror min karl skulle gilla. 

    hur DU ska göra vet egentligen bara du, hur är din karl - mer en lugn person, romantisk? eller lite dare devil och inte rädd för att pröva på nya spännande saker? eller kanske både och? i så fall hade jag valt alt 2

  • Äldre 26 Apr 21:26
    #3

    Det beror väl på hur han är. Börja dagen med lite äventyr och sen avsluta i en svit på ett hotell somhar bastu och bad och sen middag. Maken fick en resa till Rom när han fyllde 30 och det gillade han :)

Svar på tråden Vad skulle ni valt/föredragit?