• Äldre 18 Mar 15:56
    35513 visningar
    150 svar
    150
    35513

    FAQ nya Bröllopstorget – buggar och synpunkter

    Lanseringen av nya Bröllopstorget gick bra och vi tackar er för alla synpunkter och ert överseende med buggar. Här kommer vi att samla vanliga frågor och svar om sajten. Rapportera gärna in problem.

    Var är min bröllopshemsida, önskelistan och verktygen för t.ex bordsplacering?
    Alla verktyg hittar du via den gamla sajten. Här finns en länk: http://gamla.brollopstorget.se/ De gamla sidorna kommer att finnas kvar så länge behovet finns. Ett par verktyg kommer att lanseras på nya sajten framöver. För dig som ska starta en ny bröllopshemsida rekommenderar vi det nya bloggverktyget.

    Finns inte emotegubbarna kvar?
    Tyvärr inte, men vi tittar över möjligheten att lägga ut gubbarna igen.

    Går det inte att uppdatera trådstart?
    Den funktionen kommer att komma inom kort.

    Vad menas med medlemsgrupp?
    Ibland kanske man vill prata lite mer privat. Du väljer själv om du vill ha en sluten eller öppen grupp, om trådarna ska synas i forumet eller inte. Starta din egen grupp och bjud in dina vänner! Du hittar våra medlemsgrupper här:
    www.brollopstorget.se/forum/group

    Hur gör jag för att blogga?
    Gillar du att blogga så finns nu vårt nya och funktionella bloggverktyg. Skriv om ditt bröllop, din dag eller precis vad du känner för. Du hittar bloggverktyget här: www.brollopstorget.se/bloggar

    Vad har hänt med Köp & sälj?
    Vi har förenklat Köp & sälj så att det bygger på samma funktion som forumet. Du hittar enkelt det du behöver eller vill sälja i vårt Köp & Sälj forum. www.brollopstorget.se/forum/28

    Hur ändrar jag min status från singel till gift?
    Under hem/inställningar/profil.

    Vi kommer att fylla på med frågor och svar eftersom.

  • Svar på tråden FAQ nya Bröllopstorget – buggar och synpunkter
  • Äldre 17 Jun 20:49

    Ropade ett litet hurra när jag helt plötsligt hade en röd 1:a vid kuvertet för att jag hade fått meddelande där.

    Skulle sen gå in i denna tråd (var alltså på nya bröllopstorget då) och svara för jag såg att daniiel hade skrivit...
    Och då kan jag inte längre svara igen... nu är svarsrutan borta... IGEN 

  • Äldre 18 Jun 21:57

    NU ÄR DET FEL IGEN!

    Kan inte skriva i svarsrutan igen!

    skriver nu via gamla sajten.

     

  • Äldre 18 Jun 22:08

    Jepp.. samma för mig.
    Har funkat hela dagen men nu är det kört igen. (skriver via gamla.brollopstorget  nu)
     

  • Äldre 19 Jun 16:38

    Funkade bra i morse igen.. men nu är jag inne på gamla bröllopstorget igen eftersom svarsrutan har försvunnit på nya sidan.

  • Äldre 22 Jun 19:42

    Kom hem efter midsommarfirande och kan fortfarande inte svara i trådar som jag inte skapat själv inne på nya sidan...
    Sitter alltså igen på gamla BT där dom nyskapade trådarna från nya BT inte syns...

    Lätt frustrerande och väldigt irriterande :P 

  • Äldre 23 Jun 04:42
    Chicita skrev 2014-06-22 19:42:17 följande:

    Kom hem efter midsommarfirande och kan fortfarande inte svara i trådar som jag inte skapat själv inne på nya sidan...

    Sitter alltså igen på gamla BT där dom nyskapade trådarna från nya BT inte syns...

    Lätt frustrerande och väldigt irriterande :P 


    Nu är det buggat igen! Tröttsamt!!
  • Äldre 23 Jun 10:19

    Nu ska skrivrutan vara på plats igen.
    Nu hoppas jag att den stannar kvar!

  • Äldre 23 Jun 10:59
    Forumvärd skrev 2014-06-23 10:19:09 följande:

    Nu ska skrivrutan vara på plats igen.
    Nu hoppas jag att den stannar kvar!


    Det hoppas jag också :P
  • Äldre 23 Jun 18:35

    Men kan ni fixa så att jag ser när någon har skrivit ett meddelande?!?!?!?! Fruktansvärt irriterande!

  • Äldre 24 Jun 10:37
    TheD skrev 2014-06-23 18:35:32 följande:

    Men kan ni fixa så att jag ser när någon har skrivit ett meddelande?!?!?!?! Fruktansvärt irriterande!


    Teknikerna håller koll på tråden och de åtgärdar allt eftersom.

    Ha det gott
    Charlotte

Svar på tråden FAQ nya Bröllopstorget – buggar och synpunkter