• Äldre 18 Mar 15:56
    35532 visningar
    150 svar
    150
    35532

    FAQ nya Bröllopstorget – buggar och synpunkter

    Lanseringen av nya Bröllopstorget gick bra och vi tackar er för alla synpunkter och ert överseende med buggar. Här kommer vi att samla vanliga frågor och svar om sajten. Rapportera gärna in problem.

    Var är min bröllopshemsida, önskelistan och verktygen för t.ex bordsplacering?
    Alla verktyg hittar du via den gamla sajten. Här finns en länk: http://gamla.brollopstorget.se/ De gamla sidorna kommer att finnas kvar så länge behovet finns. Ett par verktyg kommer att lanseras på nya sajten framöver. För dig som ska starta en ny bröllopshemsida rekommenderar vi det nya bloggverktyget.

    Finns inte emotegubbarna kvar?
    Tyvärr inte, men vi tittar över möjligheten att lägga ut gubbarna igen.

    Går det inte att uppdatera trådstart?
    Den funktionen kommer att komma inom kort.

    Vad menas med medlemsgrupp?
    Ibland kanske man vill prata lite mer privat. Du väljer själv om du vill ha en sluten eller öppen grupp, om trådarna ska synas i forumet eller inte. Starta din egen grupp och bjud in dina vänner! Du hittar våra medlemsgrupper här:
    www.brollopstorget.se/forum/group

    Hur gör jag för att blogga?
    Gillar du att blogga så finns nu vårt nya och funktionella bloggverktyg. Skriv om ditt bröllop, din dag eller precis vad du känner för. Du hittar bloggverktyget här: www.brollopstorget.se/bloggar

    Vad har hänt med Köp & sälj?
    Vi har förenklat Köp & sälj så att det bygger på samma funktion som forumet. Du hittar enkelt det du behöver eller vill sälja i vårt Köp & Sälj forum. www.brollopstorget.se/forum/28

    Hur ändrar jag min status från singel till gift?
    Under hem/inställningar/profil.

    Vi kommer att fylla på med frågor och svar eftersom.

  • Svar på tråden FAQ nya Bröllopstorget – buggar och synpunkter
  • Äldre 28 Apr 17:57
    #71

    Är jag snurrig eller? Har det inte funnits bordsplaceringsverktyg? Nu när jag spa börja använda det hittar jag det inte 

  • AnnaRa­nk
    Äldre 28 Apr 18:52
    #72
    Maria466 skrev 2014-04-28 17:57:01 följande:

    Är jag snurrig eller? Har det inte funnits bordsplaceringsverktyg? Nu när jag spa börja använda det hittar jag det inte 


    Det finns inte på nya sidan, du måste in på gamla sidan för det. Jag letade också ett bra tag :)
  • Äldre 28 Apr 19:51
    #73
    AnnaRank skrev 2014-04-28 18:52:48 följande:
    Det finns inte på nya sidan, du måste in på gamla sidan för det. Jag letade också ett bra tag :)
    Aha, tack så mycket. :D
  • Äldre 30 Apr 07:56
    #74

    Jag loggas ut i princip varje gång jag lämnar sidan, trots att jag kryssat i att jag vill fortsätta vara inloggad.

  • Äldre 5 May 08:31
    #75

    Hej hej!

    Nu samlar jag ihop era buggrapporter och skickar vidare igen
    Fortsätt att fylla på om ni hittar något mer.

    Ha det gott
    Charlotte

  • Äldre 5 May 08:35
    #76
    meandmylove skrev 2014-04-27 00:28:35 följande:

    Fy attans va tråkigt det är med bilderna som inte går att ladda upp.

    Vad är det för vits att ha en köp o sälj om folk inte kan lägga upp bild på klänning/slöja/skor som dom säljer. Hela köp o sälj tappar liksom sin poäng.

    Tur för BT att det inte finns några andra, bättre forum för just bröllop, annars hade nog inte många stått ut på denna sidan tyvärr..


    Hej hej!

    Vad använder du för webläsare och vad händer när du försöker ladda upp en bild i en tråd?
  • Äldre 13 May 07:50
    #77

    Och vart tog min avatarbild vägen?

  • Äldre 13 May 10:16
    #78
    Kjell Präst skrev 2014-05-13 07:50:35 följande:

    Och vart tog min avatarbild vägen?


    Där kom den tillbaka...
  • Äldre 14 May 17:58
    #79
    Kjell Präst skrev 2014-05-13 07:50:35 följande:

    Och vart tog min avatarbild vägen?


    Kjell Präst skrev 2014-05-13 10:16:09 följande:
    Där kom den tillbaka...

    Min var också borta igår men den kom tillbaka
  • Äldre 25 May 09:08
    #80

    Jag har fortfarande jätteproblem med att servern slutar svara så jag inte kommer någonstans. Får sitta och ladda om sidan, ibland flera gånger innan jag kommer dit jag ska. Faktiskt väldigt irriterande. Jag har provat tre olika datorer samt min telefon och Chrome samt Explorer plus iOS som läsare, ingenting gör saken bättre. :(

Svar på tråden FAQ nya Bröllopstorget – buggar och synpunkter