• Äldre 10 Mar 20:54
    3276 visningar
    5 svar
    5
    3276

    brud 2015 västmanland

    Det är ett tag kvar men jag ville ändå starta en grupp för oss som planerar att gifta oss under 2015.
    Vi förlovade oss 140214 och planerar att vigseln ska äga rum i slutet på Maj/början av Juni.

    Är just nu i totalt planering/undersökninsstadie och tar tacksamt emot alla tips och förslag man kan få :) 

  • Svar på tråden brud 2015 västmanland
  • Äldre 25 Jun 22:25
    #1

    Va kul! Här är en till som ÄNTLIGEN ska få stå brud!

    Vi har bestämt att självaste nationaldagen ska få bli vår bröllopsdag.. så 150606 gifter vi oss..

    Jag vart så förälskad i badelunda med tillhörande festival badelunda kyrkor. . Men vi va tydligen för sent ute.. så nu är vi tillbaka på ruta 1.. jag får panik!

    Vi bor i Surahammar o skulle vilja gifta oss här, men de finns ju inga bra lokaler att ha festen i sen.. så jag vet inte alls.. Min syster o man gifte sig i Skerike o hade festen i tillhörande bygdegård så de alternativet kan vi inte ta (vill ha något "eget")

    Hur går era tankar?

    Hur många gäster? Vilken budget har ni?

  • Äldre 25 Jun 22:28
    #2

    Glömde skriva..vi har vart förlovade sedan 071224.. har 3 barn så de är bara giftermålet kvar som jag längtat så till (o tjatat om)

  • Äldre 11 Sep 19:29
    #3

    Hej! Vi ska också gifta oss 2015! Vi vill ha ett augustibröllop!
    Vi hade tänkt oss 15 augusti. Men det ser ut att bli 29 augusti, p.g.a kyrka och lokal.
    Ville ha Domkyrkan, och de kan 15 augusti. Men inte Badelunda kyrkskola.
    Så blir nog Badelunda kyrkskola och Badelunda kyrka.

    Ni som varit där, är det bra där, fint och så? Och ni som kommit längre i planeringen, hur har ni gjort med dukningen?

  • Äldre 11 Sep 21:32
    #4

    Badelunda kyrka och kyrkskola är jättefina, vi ville ha Badelunda kyrka till vårt bröllop i maj men det var bokat. Nu har vi tagit Kärrbo kyrka istället. Kyrkskolan är rätt nyrenoverad och finns fullt utrustat kök och tre toaletter.

  • Äldre 11 Sep 21:38
    #5

    Milla: Vad synd, men det blir säkert bra för er ändå! Ja det verkar vara många som tycker om det. Ska åka och titta på söndag och se om det blir bra för oss. :)

Svar på tråden brud 2015 västmanland