• Sassa84

    Bukett av tyg?

    Är det nån här som har haft en brudbukett i tyg? Satt och tittade lite på LightInTheBox och hittade såna! Lite praktiskt och roligt kan jag tycka. :)

    Vad har ni för tankar och åsikter kring det?



    Denna blev jag lite förtjust i. :)

  • Svar på tråden Bukett av tyg?
  • Helenis

    Det finns jättemånga fina tygbuketter, och bra för allergiker. Dessutom behöverdu inte rätta dig efter säsong och kan ta vilka blommor du vill.

    Själv håller jag på och gör min av sockerblommor :)

  • Sassa84

    Jag tror att jag ska satsa på en tygbukett faktiskt. :) Sambon min tyckte också att det var en bra idé!

    Det bästa av allt var ju att vi får ner budgetposten brudbukett väligt mycket, överlycklig när jag såg priset på buketten jag gillade, endast 178:-, som hittat för oss! :)

  • Nyfiken gul , nu fru

    riktigt snygg! 

    Bra för alla allergiker och perfekt att kunna spara hela buketten exakt som den är och inte i något hoptorkat fnöske som blir av vanliga blommor...    

  • IdaMarie

    Jag har också funderat på en tygbukett. Dels så behöver man inte tänka på att blommorna ska vissna och sen har man sin bukett precis som den såg ut på sin dag genom hela livet Skrattande 
    Då har man mer än bara sina bilder. Kan också gå i arv. Sen är det bara att damma av den om man vill förnya sina löften. Hjärta 

Svar på tråden Bukett av tyg?