• Äldre 15 Feb 19:06
    8393 visningar
    5 svar
    5
    8393

    Bröllopsklänningar i Karlstad el närområde??

    Hej! Vart ska man bege sig om man vill prova brudklänning. Har kollat Högtidskläder i Karlstad men de har inte öppet på lördagar. Finns det någon annan butik i närheten..

  • Svar på tråden Bröllopsklänningar i Karlstad el närområde??
  • Äldre 19 Feb 21:59
    #1

    är det hagfors eller forshaga som ligger närmast karlstad? vet att en kompis var på ett, enligt henne, helt underbart ställe i någon av städerna och köpte sin klänning. Kanske inte var till så mycket hjälp men du kanske hittar om du googlar det :)

  • Äldre 20 Feb 06:54
    #2

    Ska finnas något i Degerfors har jag hört.... Ett rätt stoooort ställe... Har dock inte varit där själv.

  • Äldre 20 Feb 07:35
    #3

    Högtidskläder är ju en rätt liten butik men personalen är jättetrevlig. Jag skulle åkt till Degerfors om jag hade tid :)

  • Äldre 20 Feb 09:38
    #4

    degerfors var det ja! sorry :)

  • Äldre 21 Feb 20:14
    #5

    Var till Fest och bröllopspalatset i Degerfors idag. Massor av klänningar. Man fick ett stort provrum, precis så som man ser på filmer. Fick massor av hjälp av mycket trevlig personal :D Mycket pengar för en klänning man ska använd en gång men jisses va fin man kände sig. Var en tjej där som verkligen fick wow känslan när hon träffade rätt. Jag själv tyckte alla klänningar va fina men är nu i valet och kvalet om jag ska beställa via nätet och chansa el om jag ska köpa i butik. Får man tullavgift på klänningen plus att man måste gå till skräddare så blir det inte så mycket billigare att beställa. Tummen upp för Degerfors iaf :D

Svar på tråden Bröllopsklänningar i Karlstad el närområde??