• Äldre 13 Feb 20:10
    3909 visningar
    8 svar
    8
    3909

    eskilstuna brudar 2014

    Hej dags att starta upp en ny grupp för eskilstuna brudar 2014. här kan vi dela tips och annat . gifer mig 5 juli 2014 i kloster kyrka

  • Svar på tråden eskilstuna brudar 2014
  • Äldre 13 Feb 22:22
    #1

    Gifter oss också i Eskilstuna! Den 24 maj i Stenkvista kyrka.

  • Äldre 13 Feb 22:28
    #2

    härligt. mina barn är döpta i stenkvista kyrka. är en jättefin kyrka. Har du tips på vart man kan få håret fixat. och mannens kläder hur har ni löst det

  • Äldre 14 Feb 12:15
    #3

    Det ser jättefint ut! Har bara sett foton än så länge men ska förhoppningsvis besöka den nästa vecka. Jag får håret fixat av min tärna som pluggar sista året på frisörlinjen, så jag har inte kollat efter frisör tyvärr. Kläder köper vi på dressman när det närmar sig, de brukar ju ha utförsäljning strax innan student och skolavslutning.

  • Äldre 14 Feb 21:34
    #4

    önskar er all lycka

  • MJK
    Äldre 1 Mar 23:03
    #5

    Hej! Var har ni tänkt ha festen? Jag och sambon har tänkt gifta oss i år någonstans i södermanland och jag behöver tips på bra festlokaler...

  • Äldre 2 Mar 00:06
    #6

    vi kommer ha vår fest i parken zoo den 5 juli. kan verkligen rekommenderas. Ett otroligt bra bemötande och så trevliga.

  • MJK
    Äldre 2 Mar 13:17
    #7

    Hej, Så ni ska ha festen inne på parkens zoo? Var då mer exakt? Låter ju som en jättekul idé

  • Äldre 3 Mar 00:09
    #8

    resturang pampas den som ligger mitt i djurparken. hade först bokat skjulsta men så träffade vi representanter för parken zoo på bröllop och berätta att man kunde boka in dom och blev intresserade. fick ett möte och blev så bra bemötta. dom lyssnade verklign på vad vi ville. så terassen och pampas är stängt för andra besökare den dagen. kontakta gärna sofia larsson på telefon 016 100120 för mer information

Svar på tråden eskilstuna brudar 2014