• Äldre 13 Feb 07:44
    4294 visningar
    6 svar
    6
    4294

    vilken "vikttjänst" använder du?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-13 07:46
    Så hände något konstigt så den postades.. hm.. MEN. Vad jag undrar är ni som försöker gå ner i vikt... vilka metoder använder ni? Någon speciell diet? Använder ni er av något hjälpmedel i form av app eller onlinetjänst t.ex. viktväktarna, viktklubb eller dyl? Tips mottages gärna på vad som funkar! :)

  • Svar på tråden vilken "vikttjänst" använder du?
  • Äldre 13 Feb 09:35
    #1

    Jag är med i Viktväktarna, det absolut bästa enligt mig eftersom man får äta precis allt. Jag har hittills gått ner 8 kilo, jag har ett antal kilo kvar men är väldigt nöjd med resultatet jag uppnått än så länge.

  • AnnaRa­nk
    Äldre 13 Feb 10:20
    #2
    ViktoriaStefan skrev 2014-02-13 09:35:49 följande:
    Jag är med i Viktväktarna, det absolut bästa enligt mig eftersom man får äta precis allt. Jag har hittills gått ner 8 kilo, jag har ett antal kilo kvar men är väldigt nöjd med resultatet jag uppnått än så länge.
    Vad duktig du är, bra jobbat! Jag ska gå med i Viktväktarna inför nästa månad. Hur lång tid tog det för dig att gå ner 8 kilo?
  • Äldre 13 Feb 11:29
    #3

    Jag använder appen lifesum :) väldigt bra tycker jag

  • Äldre 13 Feb 19:43
    #4
    AnnaRank skrev 2014-02-13 10:20:15 följande:
    Vad duktig du är, bra jobbat! Jag ska gå med i Viktväktarna inför nästa månad. Hur lång tid tog det för dig att gå ner 8 kilo?
    Tack!
    För mig har det tagit ca 3 månader men då har jag inte alltid hållt mig "inom ramarna". Jag vet flera som har gått ner fortare än så. Jag känner mig väldigt nöjd och kommer att fortsätta tills jag når mitt mål.
  • Camill­aForsg­ren
    Äldre 14 Feb 00:17
    #5

    Jag äter enligt LCHF(just nu mejerifritt) och skriver upp allt jag ätit i en dagbok så jag håller koll. Funkar utmärkt. -12 kg på 5 månader och då har det ändå gått lite upp och ner. 

  • Äldre 16 Feb 16:34
    #6

    Jag har funderat på viktväktar-appen just för att föra dagbok och ha lite koll, att det ska vara smidig. Har lifesum gratisapp men använder den mest för information om kalorimängd - inte för att föra dagbok (vilket man kan göra där också iofs. )

    Hm.. Ska klura vidare lite för måste ner mina kilo, gärna detta året! :)
     

Svar på tråden vilken "vikttjänst" använder du?