• Äldre 12 Feb 11:00
    14549 visningar
    7 svar
    7
    14549

    Personlig bröllopstavla - vart?

    Jag skulle vilja köpa en bröllopstavla med brudparets namn + datum samt en del av en av låtarna som kommer spelas på bröllopet. Vet ni någon hemsida där man kan beställa peronliga bröllopstavlor?

  • Svar på tråden Personlig bröllopstavla - vart?
  • Äldre 12 Feb 11:20
    #1

    Om du är lite duktig på datorer så kan du ju skapa en fil (spara som pdf eller jpg) som du vill ha den och sen beställa en fototavla med det som motiv Glad

  • Äldre 28 May 02:40
    #2

    Micke & Murre gör väldigt fina och personliga tavlor på beställning: http://mickeomurre.se/ Skrattande

  • Äldre 29 May 12:37
    #3
    Minneasmatte skrev 2014-02-12 11:00:06 följande:

    Jag skulle vilja köpa en bröllopstavla med brudparets namn + datum samt en del av en av låtarna som kommer spelas på bröllopet. Vet ni någon hemsida där man kan beställa peronliga bröllopstavlor?


    Prova vistaprint
    där kan du göra egna tavlor tex canvas som du designar själv på sidan med text och bilder
    Live free, ride free
  • Äldre 29 May 12:39
    #4
  • Äldre 5 Jun 22:15
    #5

    Fick i veckan hem en personlig tavla jag beställde från happyplaceprints.se och är mycket nöjd med resultatet. Det var lite krångligt att fylla i formuläret men till slut gick det vägen. Kan rekommenderas!

  • Äldre 1 Sep 21:26
    #6

    Skapa en unik och personlig bröllopstavla i Nordisk design på www.theweddingposter.com

  • Äldre 5 Dec 14:01
    #7
    Jag kommer att ge honom en personlig kalender. Han är alltid förlorad när vi talar om de viktiga scheman. Jag tänkte att en bra kalender skulle få honom att använda den.
Svar på tråden Personlig bröllopstavla - vart?