• Äldre 2 Feb 23:41
    1781 visningar
    7 svar
    7
    1781

    Första plagget för smekmånaden inhandlat!

    Okej tjejer. Jag går ut starkt, varför bara satsa på att vara fräsch och fin på bröllopet, ska man sunka ihop det första man gör som nygift? " Bröllopsplaneringen tog all min tid, nu orkar jag inte mer". Nej. Nu är första plagget inhandlat inför bröllopsresan. Det blev ett linne/nattlinne med inbyggd BH i lite sexigare stil. Nästa plagg blir en helt ny bikini . Fasen, inser precis att Bröllopstorget suger när man skriver på Ipaden, alla fina stycken tjockas ihop, hoppas ni kan leva med det. Har du köpt något inför smekmånaden?

  • Svar på tråden Första plagget för smekmånaden inhandlat!
  • Ami
    Äldre 3 Feb 20:51
    #1

    Så roligt att vi tänker lika! Jag har köpt nya uppsättning underkläder för varje kväll på bröllopsresan, funderar också på ny bikini eller om jag ska vänta och köpa den på plats... vi ska till Italien, vart ska ni?

  • Äldre 3 Feb 21:06
    #2

    Jag har också tänkt göra som Ami! Jätte roligt tycker jag som älskar fina underkläder och mannen kommer säkert uppskatta de.

    Nya underkläder till varje dag. En ny bikini och någon snygg klänning att gå ut och äta i!

  • Äldre 4 Feb 13:34
    #3

    Vad kul att vi ör fler som tänker så. Ska nog också köpa nya underkläder för varje dag, tack för den tanken!:)

  • Äldre 4 Feb 13:46
    #4

    vart ska ni?

  • Äldre 6 Feb 21:49
    #5

    Franska Rivieran. :) Löngtar tills det kommer fler bikinis, så man kan inhandla ett gäng. :)

  • Äldre 7 Feb 21:11
    #6
    Js Fästmö skrev 2014-02-06 21:49:39 följande:
    Franska Rivieran. :) Löngtar tills det kommer fler bikinis, så man kan inhandla ett gäng. :)
    Härligt! Är allt bokat och klart? Hur länge? Vi har inte bestämt nått än.

    Visa bilder/länkar om ni hittar nått fint!
  • Äldre 8 Feb 13:29
    #7

    Det blir troligen en vecka, som det verkar nu. :)

Svar på tråden Första plagget för smekmånaden inhandlat!