• Äldre 27 Jan 07:55
    24648 visningar
    85 svar
    85
    24648

    Kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill (2)

    Det här är en fortsättning, eller nystart, på tråden www.brollopstorget.se/Forum-2-132/m4239026.html
    ____________________

    I den här tråden kan man fråga om allt som rör så kallade kinaklänningar, alltså klänningar som man beställer från företag i Kina. Det kan gälla allt från frågor om olika företag till tyger och färger samt ändringar på klänningar och hur man ska formulera sig till vilken underkjol som kan passa för vilken klänning osv osv.

    Jag svarar så gott jag kan och så ofta jag kan, men om någon annan vill och kan, så är det givetvis fritt fram för vem som helst att svara på frågor i tråden. Ju mer vi kan hjälpas åt, desto bättre :)

    Välkommen hit!
    ____________________

    Ska du beställa en kinaklänning? Glöm inte att räkna ut eventuell tull och moms!
    augustibrud.bloggplatsen.se/2013/03/22/9628038-rakna-ut-tull-och-moms/
  • Svar på tråden Kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill (2)
  • Madick­en
    Äldre 27 Jan 16:27
    #11

    Länken fungerar inte för mig. Nyfiken pga att det är en Lilly klänning

  • Madick­en
    Äldre 27 Jan 16:29
    #12

    Jahaaaaa, den är supersnygg!!!!!
    Har också tittat på den. Bra val! 

  • Äldre 27 Jan 16:34
    #13
    Madicken skrev 2014-01-27 16:29:06 följande:
    Jahaaaaa, den är supersnygg!!!!!
    Har också tittat på den. Bra val! 
    Åh va roligt att du tycker det! Trodde inte att jag skulle få en sån där "den här klänningen" men jag kan inte sluta tänka på den! Älskar tyget och känslan jag får i den. Den är lätt och inte så puffig, inte ens så puffig som på bilden. I alla fall inte på mig, men rundare former.
  • Äldre 30 Jan 20:51
    #14

    Nedan kommer en länk till min klänning, som jag har provat originalet av - vågar man säga att man gillar den jag fick hen bättre? Mycket mjukare tyll och lättare att röra sig i! Är vääääldigt nöjd! Undrar dock över underkjol- tänker att en med ringar kommer göra det enklare att gå i den? Det är så mycket tyg! Vad ska jag köpa?

  • Äldre 30 Jan 20:52
    #15
  • Äldre 30 Jan 21:01
    #16
    Katarina skrev 2014-01-30 20:51:19 följande:
    Nedan kommer en länk till min klänning, som jag har provat originalet av - vågar man säga att man gillar den jag fick hen bättre? Mycket mjukare tyll och lättare att röra sig i! Är vääääldigt nöjd! Undrar dock över underkjol- tänker att en med ringar kommer göra det enklare att gå i den? Det är så mycket tyg! Vad ska jag köpa?
    Ooooo... Har du köpt den från Landy? Kan du inte lägga upp en bild på din? Superfin är den iaf. Jag tänker köpa en från Landy med!
  • Äldre 30 Jan 21:04
    #17

    Kan kanske lägga upp en bild imorgon, har dock ingen bild med vare sig bra ljus eller mig i klänningen - ska se vad jag kan ordna!

  • Äldre 30 Jan 22:34
    #18

    Men va roligt att höra, då kanske jag vågar chansa i alla fall. Tack.

  • Äldre 2 Feb 01:47
    #19

    Ni som har köpt kina klänningar. Har ni testat liknande modeller i affärer innan ni beställde?

  • Äldre 2 Feb 08:44
    #20

    Nu ser jag att mina svar har trillat bort. Vår dator är verkligen helt paj! Och sidan är ju inte direkt gjord för att användas via mobil tyvärr. Morr! :P


Svar på tråden Kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill (2)