• Maria Larsen
    Äldre 17 Jan 10:39
    10975 visningar
    2 svar
    2
    10975

    Juvelia

    Ngn som har köpt ringar från Juvelia, sthlm? Jag önskar att få se lite bilder Glad

  • Svar på tråden Juvelia
  • Äldre 26 Sep 20:37
    #1

    Jag har tyvärr haft en ganska dålig upplevelse med Juvelia. Jag lånade en ring och lade in en deposition. Vi blev inte nöjda med skisserna de levererade så vi gav uppdraget till en annan guldsmed. Vet att det finns guldsmeder som tar ut avgifter för lån/design vid uteblivet köp, och de som inte gör det, så eftersom vi inte hade fått någon information om det tidigare förväntade jag mig att få hela depositionen tillbaka, vilket då inte gick. Tycker det är väldigt oärligt att inte informera om sådana avgifter på förhand. Nu är depositionen låst till att antingen användas hos dem eller så får jag tillbaka bara en del av den.

  • Äldre 19 Dec 14:15
    #2

    Hej!

    Jag hämtade nyligen min ring från de och ska jag vara ärlig så är Jonas (ägaren) väldigt pushig med att försöka ge sig på att sälja fler saker än vad man har köpt. Det var nästan för jobbigt. Men ringen blev väääldigt fin och jag är supernöjd annars! Kan ta lite bilder när jag kommer hem :)

Svar på tråden Juvelia