• Äldre 12 Jan 10:40
    2964 visningar
    4 svar
    4
    2964

    Florister i Stockholm

    Har suttit nu och kikat en heldel efter blommor både buketter och allt som ska till.
    Men vill gärna ha tips på florister i stockholmsområdet, självklart så vill man även ha till det bästa pris man kan få Flört 

    Har kommit fram till att det är orchideer eller kallor jag vill ha iallafall.  Varför inte båda i samma

    Slänger med lite bilder, men hinner nog hitta fler vackra buketter Oskyldig 





     
  • Svar på tråden Florister i Stockholm
  • Äldre 12 Jan 20:27
    #1

    Fina buketter :) skönt att kommit fram till vilka blommor du vill ha. Jag letar också floristerna i Sthlm området så följer detta med spänning om tips!

  • Äldre 12 Jan 23:00
    #2

    Ja dom är super fina :) 

    Kalla har alltid varit favorit, Orchide har blivit det det senaste året. Sen gerbera så kanske ser till att få med det också.
    Finns mängder med florister men sen ska man hitta någon som passar budget och kan leverera 

  • Äldre 14 Jan 17:04
    #3

    Måste tipsa om Blomstande Ting i Segeltorp, superduktiga verkligen! Vi kommer anlita dem för vårt bröllopd den 2/8 2014. Jag har bestämt mig för en rund bukett med enbart vita pioner, de är såååå vackra..

  • Äldre 14 Jan 20:33
    #4

    Ja jag håller med dig Euphoriaa att man vill hitta en som passar ens budget annars kunde jag tagit den på hörnet ;) Åh det finns så många fina blommor, pioner och orkidéer och rosor men tror de blir svårt att matcha. Lite rädd att pionerna sjunger på sista versen när vi ska gifta oss den 9/8.

Svar på tråden Florister i Stockholm