• Äldre 11 Jan 23:54
    8984 visningar
    10 svar
    10
    8984

    Bröllop Gotland 2014

    Hej,
    Vi ska gifta oss på gotland i sommar och letar efter en bra makeup artist samt frisör om någon har tips?
    Har ni tips på annat matnyttigt får ni mer än gärna dela med er!  Glad

  • Svar på tråden Bröllop Gotland 2014
  • Äldre 12 Jan 15:58
    #1

    Åh vad roligt! Var gifter ni er och var ska ni ha festen? :)

    Jag har alltid varit väldigt förtjust i Tina som har Stil. Hon gjorde hår och smink på mig till min studentbal för några år sedan och jag var väldigt nöjd!

    www.stilvisby.com/

  • Äldre 12 Jan 23:10
    #2

    Har hört att det finns en tårtverkstad på Gotland om ni inte redan beställt bröllopstårta!

    www.tartverkstad.se

  • Äldre 14 Jan 12:21
    #3

    Åh tack för era tips! Vi gifter oss i Visby domkyrka och har festen på krusmyntagården :) Hört mycket gott om Tina från olika håll, så ska nog kontakta henne. Och tårtverkstaden hade jag inte hört talas om, så det ska jag också kolla upp! Tack igen :)

  • Charlo­ttaea
    Äldre 22 Jan 09:32
    #4

    Hej! Kolla här sthlmroma.squarespace.com/

  • Äldre 28 Jan 14:07
    #5

    Jag ska också gifta mig på Gotland i sommar. Vilket datum har ni? Jag mottar gärna alla tips som finns om tårtor, smink, fotograf, dj och blommor!

  • Äldre 28 Jan 14:46
    #6

    Nike, har skickat ett meddelande till dig.

  • Äldre 9 Mar 16:34
    #7

    Hands down bästa floristen www.fridafleur.se och bästa fotografen www.saranorrehed.com - iallafall mina val! ICA gör faktiskt goda bröllopstårtor också!

  • Äldre 9 Mar 16:57
    #8

    Tack för tips! Frida kommer göra brudbuketten så kul att så Många rekommenderar henne :) Vi gifter oss den 14 juni. När gifter ni er nike? :)

  • Äldre 24 Mar 16:10
    #9

    Vi gifter oss 7 juni. En kompis fick sin bukett från Frida i somras och var väldigt nöjd, men jag har redan beställt min från irisdals. Hur ska du göra med smink mbjornsdotter?

  • Äldre 6 Apr 07:41
    #10

    Hej,

    Vi gifter oss I visby, helge ands ruin sen krusmyntagården.

    Jag tar också gärna emot tips,

    Är det ngn som har tips på transport till festlokal, dvs hyra veteranbil el liknande?

    /Sara

Svar på tråden Bröllop Gotland 2014