• Äldre 6 Jan 20:32
    15371 visningar
    13 svar
    13
    15371

    Cecilias catering,erfarenheter någon?

    Är det nån som anlitat cecilias catering i västmanland någon gång?Isf,vad tyckte ni?var maten god och prisvärd?Det börjar bli dags att kika upp olika firmor,vi har 2 st just nu som vi väntar på offert ifrån.    

  • Svar på tråden Cecilias catering,erfarenheter någon?
  • Äldre 6 Jan 20:45
    #1

    Jag har blivit tipsad om att anlita dem. Har ätit mat därifrån och den var såååå god. Hur går man tillväga när man begär offert?

  • Äldre 6 Jan 21:06
    #2

    Okej,vad roligt att du tycker det:)Vi har mailat till dem som vi vill ha offert ifrån 

  • Äldre 6 Jan 21:07
    #3

    det går nog lika bra att ringa också:)

  • Äldre 6 Jan 21:24
    #4
    Beccanli skrev 2014-01-06 21:06:52 följande:
    Okej,vad roligt att du tycker det:)Vi har mailat till dem som vi vill ha offert ifrån 
    Skriver man då vad man önskar för mat när man begär offert? 
  • Äldre 6 Jan 21:32
    #5

    Vi skrev att det gäller snittar(till minglet),förrätt och varmrätt.Vi vet vad vi vill ha för mat också så det skrev vi med.Hoppas på att få ett humant pris.;)

  • Äldre 8 Jan 23:20
    #6

    Nu har jag oxå skrivit till cecilias catering bl a. Jag skrev att vi letar någon som vill laga maten till vårat bröllop Glad

  • Äldre 9 Jan 15:30
    #7

    Okej:)Ikväll ska vi träffa ett företag för att gå igenom meny,dryck och priser:) 

  • Äldre 9 Jan 16:13
    #8
    Beccanli skrev 2014-01-09 15:30:21 följande:
    Okej:)Ikväll ska vi träffa ett företag för att gå igenom meny,dryck och priser:) 
    Lycka till. Nyfiken på vilka Flört
  • Äldre 9 Jan 21:01
    #9

    Tack:)det gick bra,vi ska anlita dem.Vi har valt Frank:) 

  • ABn
    Äldre 9 Oct 22:05
    #10

    Cecilias catering var det värsta och sämsta vi gjort att vi valde henne, hon glömde maten till vegetarianerna, upplägget vi beställt ändrade hon på utan att prata med oss . Flera av gästerna blev utan flera delar av maten och till råga på allt tog hon med sig maten hem som blev över. Fast hon var tydlig till oss att vi beställt mycket mat och att det skulle bli mycket över , maten kom inte ut på borden som fet skulle vara . Vi är fruktansvärt missnöjda. När vi pratade med henne om det här är hon bara otrevlig

  • Äldre 8 Feb 21:21
    #11

    Vi har prel.bokat Cecilias catering till vårt bröllop i sommar, men efter att ha sett det dåliga omdömet här fick jag en klump i magen... Det känns såå viktigt att maten blir bra. Vi har pratat med restaurang limone också, någon som har erfarenhet därifrån?

  • Äldre 18 Feb 21:29
    #12

    Jessica88 - hur blev det? tog ni Cecilias catering?
    Vi har bokat de till vårt bröllop i sommar.... 

    Nån annan med erfarenhet?

  • Äldre 18 Oct 21:55
    #13

    Hur har det gått för er?

Svar på tråden Cecilias catering,erfarenheter någon?