• Äldre 3 Jan 22:19
    3013 visningar
    13 svar
    13
    3013

    Tips på fotograf i Göteborgsområdet?

    Hejhej! Jag skulle bli jätteglad för tips på duktiga bröllopsfotografer i Göteborg med omnejd (vi gifter oss i Kungälv). V hade tänk boka Johanna Torbjörnsson, men nu läste jag på hennes blogg att hon inte tar uppdrag annat än i juni/juli

  • Svar på tråden Tips på fotograf i Göteborgsområdet?
  • Äldre 4 Jan 11:24
    #2

    Vi hade Therese Hagstedt - fotograftheresehagstedt.se/
    Vi valde mellan henne och Eva Quirbach - quirbachwedding.wordpress.com/
    Jenny Blad tar också fina bilder - www.jennyblad.se/


  • Äldre 4 Jan 22:37
    #3

    Tack det ska jag göra!

  • Äldre 4 Jan 22:41
    #4

    Var ni nöjda med Therese? Vad kostade det? Kan inte öppna infon om pris på hennes sida. Varför valde ni henne och inte Eva? Ja JB har jättefina bilder men är så himla dyr! :-/

  • Äldre 4 Jan 22:43
    #5

    FotografEdling hur ligger du till i pris?

  • Äldre 5 Jan 12:58
    #5

    Jenny Blad tycker jag tar jättefina bilder, men kostar också.

    Jag kan dock varmt rekommenera  Eva Quirbach! Hon tar fantastiska bilder och är jättetrevlig och bra fotopaket. Har själv haft henne.  

  • Äldre 5 Jan 19:45
    #6
    Trolla skrev 2014-01-04 22:41:57 följande:
    Var ni nöjda med Therese? Vad kostade det? Kan inte öppna infon om pris på hennes sida. Varför valde ni henne och inte Eva? Ja JB har jättefina bilder men är så himla dyr! :-/
    Maila henne så skickar hon prislistan. Minns att jag också hade problem att öppna hennes prislista på hemsidan. Vi betalade 9000 kr för 3 timmar fotografering (vilket räckte gott och väl). Vi fick ca 180 högupplösta och redigerade bilder. Fotografierna var jätteviktiga för oss och  därför valde vi att prioritera det i budgeten.

    Vi funderade väldigt länge fram och tillbaka vem vi skulle välja. Vi hade säkert kunnat haft Eva och blivit minst lika nöjda. Älskar både Evas och Thereses bildspråk. Valet föll tillslut på Therese och det berodde nog på att vi visste att hon hade fotat på det stället där vi skulle vara vid tidigare tillfällen. Vi är jättenöjda med våra bilder!
  • Äldre 7 Jan 22:16
    #7

    Vi hade Brutus & Agneta Östling och är jättenöjda! Bilderna är så fantastiskt vackra och levande och vi fick både traditionella bilder och ovanliga. brutusbloggar.blogg.se/

  • Äldre 7 Jan 23:29
    #8

    Zarah: vad fick ni betala och vad fick ni för priset?

  • Äldre 8 Jan 21:19
    #9

    Jag kan varmt rekommendera Linda-Pauline Pehrsdotter Weglin som fotograf. Hon reser över hela Sverige så Gbg är inga problem
    Vi valde varianten där fotografen är med hela dagen och kvällen vilket vi är idag evigt tacksamma för. Så här efteråt är det svårt att minnas alla detaljer som hände så det är guld värt att ha någon som fångar allt på bild. Det är ändå bilderna, ringarna och massor av glada minnen som är det man främst har kvar efter en sån dag så hittar man bara en fotograf vars bilder man gillar tycker jag man inte ska fokusera allt för mycket på priset utan vad resultatet blir. Kika gärna in på hennes hemsida www.lindapauline.se där du kan se flera bröllop som referenser samt prislistor och olika paket om man hellre vill ha en mindre session.
    Dessutom är hon en sån härlig person som man känner sig hur avspänd som helst med vilket var väldigt uppskattat från min och min mans sida eftersom ingen av oss är så förtjusta att stå framför kameran
    Lycka till med planeringen!

     

  • Äldre 8 Jan 21:37
    #10

    Eva Johansson är fantastisk! www.evafotograf.se

  • Äldre 8 Jan 22:00
    #11

    Skogsblomma vad har hon för priser? Linda-Pauline är ju otroligt duktig men låååångt utanför vår budget (önskar vi kunde låta bli att fokusera på priset)

  • Mojgis
    Äldre 20 Jan 12:29
    #12
  • Äldre 20 Jan 20:37
    #13

    Tack allihop nu har jag hittat och bokat en toppenfotograf!

Svar på tråden Tips på fotograf i Göteborgsområdet?