• Fridas­torm
    Äldre 2 Dec 21:54
    1947 visningar
    6 svar
    6
    1947

    HJÄLP -ska försöka fin in min m2b och mig själv i dekorationerna..

    temat ja vill ha på vårat bröllop är två olika, ena är pärlrosa (mycke mycket ljus) och såvill ja även få in min m2b i temat.. hans intressen är 4hjulingar och pickuper... hur ska ja få detta till att matcha och vart hittar ja all dekoration? vi ska ha ett roligt och personligt bröllop, då våran låt till ut marschen bli "bad to the bone" för min m2b kopplas till den låten ( av nån konstig anledning ;) ) HJÄLP MIG MED ALLA TIPS NI HAR !

  • Svar på tråden HJÄLP -ska försöka fin in min m2b och mig själv i dekorationerna..
  • Äldre 2 Dec 21:58
    #1

    Själva transporten kan vara 4-hjuling eller pickup....

  • Äldre 3 Dec 11:14
    #2

    Det går ju att göra hur mycket som helst bara man orkar/har tid/har råd. Kanske köpa små leksaksbilar/fyrhjulingar och använda som bordsplaceringskorthållare? (antingen limma fast en ståltrådsbit som du böjer till eller såga/skära en skåra där du sätter placeringskortet). Måla ett däck och rulla det över duken så det blir spår som att det kört en fyrhjuling/pickup där. Måla ett litet leksaksfyrhjulingsdäck och rulla det över servetterna/placeringskorten på samma sätt. Går ju även att göra på inbjudan och alla trycksaker om man vill så blir det ett litet tema. Ta några bröllopsfoton där ni sitter i/på pickup/fyrhjuling. Det var vad jag kom på såhär på rak arm, kommer nog fler tips från andra!

  • Äldre 3 Dec 11:16
    #3

    caketopper i form av en pickup/fyrhjuling och med brudparet bredvid? och själva tårtan kan då vara i pärlrosa:) 

  • Fridas­torm
    Äldre 7 Dec 22:39
    #4

    Vi ska åka fyrhjuling från kyrkan till festen . Tack så jätte mycket för era idéer - kom gärna med flera :)

  • Äldre 8 Dec 13:01
    #5

    Har precis samma problem som du! Min sambo är en inbiten lastbils- och bussälskare som lever för fordon och att ligga på vägen. Själv sitter jag gärna hemma med en god bok eller tv-serie, tränar ett par gånger i veckan och pluggar.

    Förutom att jag inte vet hur jag ska göra för att kombinera dessa två eftersom vi är totala motsatser, så har jag problem med att hitta mitt distinka intresse, hans är så uttalat, jag har inget egentligt intresse. Det närmaste jag kan komma är att jag älskar historia och tycker om att läsa böcker!

    Vi träffades genom jobbet, han körde buss och jag jobbade som bussguide, och jag har funderat på ifall man på något sätt skulle kunna ha det som tema. Jag menar, trots att vi är så olika så är det ju det som gör oss bra tillsammans!

    Hittills har vi kommit fram till att vi efter kyrkan (medeltida kyrka) ska åka lastbil till festlokalen. Har också funderat på det där med placeringskorten och har också hart tankar på om man kunde hitta något motiv till inbjudan, exempelvis en lastbil med en glad lastbilschaufför och en tjej som sitter ovanpå lastbilen och läser en bok.

  • Fridas­torm
    Äldre 8 Dec 20:51
    #6

    Förstår dig - ja har inge egentliga intressen heller så de är väldigt svårt att blanda ihop utan att det blir märkligt :p dock har ja en tid att planera och fundera !

Svar på tråden HJÄLP -ska försöka fin in min m2b och mig själv i dekorationerna..